پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در شنبه 8 اسفند 1394
بازدید : 110
نویسنده : علی

 

معاون عملیات نیروی دریایی هند با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد، طرفین بر گسترش روابط و تعامل بیشتر دو کشور تأکید کردند.

همچنین دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه دیدار با معاون عملیات نیروی دریایی ارتش هند و هیأت همراه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش اکنون در سواحل تانزانیا حضور دارد و طی یکی‌، ‌دو روز آینده در بندر دارالسلام این کشور پهلو می‌گیرد.

وی افزود: اقیانوس هند برای جهان و جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و امنیت آن نیز برای ما و جهان بسیار مهم است، لذا ما اعلام کرده‌ایم که این توانایی را داریم امنیت را در شمال اقیانوس هند ایجاد کرده و اجازه ندهیم هیچ‌گونه ناامنی به وجود بیاید.

وی با اشاره به دیدار امروز خود با هیأت هندی گفت: در این دیدار موضوعاتی پیرامون برقراری امینت در شمال اقیانوس هند مطرح شد که در این راستا لازم است برنامه‌های متعددی با نیروی دریایی هند داشته باشیم.

سیاری افزود: همچنین در مورد بازدید ناوگروه‌های دو کشور از یکدیگر صحبت شد و قرار است ناوگروه هند اردیبهشت‌ماه از بندرعباس بازدید کند.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین در بحث ساخت و تعامل فنی نیز موضوعاتی مطرح شد و این هیأت هندی از کارخانجات نیروی دریایی در بندرعباس بازدید کردند.




:: برچسب‌ها: نداجا، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: