پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 210
نویسنده : علی

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,اسلحه
اسنادی جدید نشان می دهد ارتش آمریکا در پی ساخت اسلحه غیرمرگبار لیزری است که با ایجاد صدایی بسیار بلند یا نوری کور کننده سعی می کند دشمن را کنترل کند. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل،  مشغول ساخت یک اسلحه لیزری جدید است که می تواند  پیام صوتی را در طیف بلند منتقل کند یا چنان صدای بلندی تولید کند که فرد ناشنوا شود، سرگیجه بگیرد یا حتی بمیرد.

 

این  سیستم Scalable Cimpact  Ultra-Short Pulse System نام گرفته و روی تانک یا خودروی وانت سوار می شود. طبق اسناد دولتی آمریکا در اصل از این ابزار به عنوان یک اسلحه غیر مرگبار برای کنترل دشمن استفاده می شود.


:: برچسب‌ها: اسلحه ، دماوند ,



بازدید : 228
نویسنده : علی

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ارتش در چند مورد عملیات‌های موفقی در به هلاکت رساندن و دستگیری تروریست‌ها در مرزهای غربی داشته است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر محمد باقری در بازدید از مناطق تحت حفاظت تیپ ۲۸۴ شهید رستمی در غرب کشور گفت: نیروی زمینی ارتش از منطقه شمال قصر شیرین تا انتهای استان کرمانشاه و بعد استان ایلام، مسئولیت دفاع از جمهوری اسلامی ایران را دارد، سالیان طولانی است این وظیفه را بر عهده دارد و در مدت اخیر این دفاع بسیار مستحکم تر شده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش کارهای بسیار مناسبی به خصوص در امنیت و دفاع از تمام تنگه ها و گذرگاه هایی که احتمال ورود تروریست به داخل کشور وجود دارد، انجام می‌دهد، تصریح کرد: در چند مورد عملیات‌های موفقی در مقابله با تروریست‌هایی که قصد ورود به کشور را داشته‌اند، انجام داده‌اند که تعدادی به هلاکت رسیده و تعدادی را دستگیر کرده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که همه واحدهای ارتش با آمادگی و هوشیاری کامل مسئولیت دفاعی خود را به خوبی انجام می‌دهند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



احکام ازدواج در ماه محرم و صفر
نوشته شده در شنبه 21 مهر 1397
بازدید : 310
نویسنده : علی
 
احکام ازدواج در ماه محرم,احکام ازدواج در ماه صفر,احکام ازدواجحکم شرعی خواستگاری، عقد و ازدواج در ماه محرم و صفر
 
احکام شرعی در خصوص خواستگاری، عقد و ازدواج در ماه محرم و صفر را در این گزارش بخوانید.

بسیاری از مسلمانان و به ویژه شیعیان مراسم‌های مربوط به خواستگاری، عقد، ازدواج را به ایامی غیر از محرم موکول می‌کنند. سوالی که در این جا شکل می‌گیرد این است که خواستگاری، عقد و ازدواج در ماه محرم و صفر چه حکمی دارد؟

پاسخ این است که رفتن به خواستگاری و اقدامات اولیه ازدواج در ایام ماه محرم و ماه صفر اشکال شرعی ندارد، احترام این دو ماه را رعایت کنید. جزئیات احکام شرعی مراجع تقلید در این رابطه را می‌توانید در قالب پرسش و پاسخ در پایین مشاهده کنید.


:: برچسب‌ها: ازدواج ، محرم ، دماوند ,



بازدید : 344
نویسنده : علی

ئین معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) نیروی دریایی ارتش با حضور امیردریادار خانزادی فرمانده این نیرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این آئین امیر دریادار دکترحسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت بالای کارکنان مجموعه منجیل و نقش تفنگداران و تکاوران در مأموریتهای دریایی گفت: وقتی صحبت از مشاغل سخت و پیچیده نیروی دریایی می‌شود ذهنها به طور ناخواسته به تجهیزات دریایی، شناورها، زیردریایی ها و... معطوف می شود اما وقتی صحبت از تفنگداران و تکاوران و کلاه سبزهای نیروی دریایی می شود بحث انسانهای پیچیده مطرح می شود و من به جرأت می توانم عنوان کنم :«پیچیده ترین مجموعه نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش هستند که در ابعاد مختلف از جمله عملیاتهای ویژه SBS انجام وظیفه می کنند».


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



کاهش سریع استرس با چند روش ساده و مهم
نوشته شده در جمعه 13 مهر 1397
بازدید : 281
نویسنده : علی
 
روشهای کاهش استرس

استرس یک مشکل اجتناب ناپذیر است که گاهی کنترل آن بسیار سخت است‎

 

استرس یک مشکل اجتناب ناپذیر است که گاهی کنترل آن بسیار سخت است، در این مطلب چند راه حل سریع برای کنترل استرس بیان می شود

 

چگونه استرس را از خود دور کنیم؟

استرس در دنیای امروزی مسئله رایجی است، اما متاسفانه استرس مداوم پیامدهای ناخوشایندی دارد که در ادامه به چند راهکار ساده برای کاهش سریع استرس اشاره می شود.

 

با صدای بلند بخندید 

روش های زیادی وجود دارند که می توانید به کمک آنها استرس خود را به سرعت کم کنید. می توانید یک فیلم کمدی تماشا کنید، چند تا از دوستانتان را دعوت کنید و با دیگران بگو بخند داشته باشید. هر زمان که می خندید، اکسیژن زیادی به اندام های بدن می رسد، جریان خون افزایش پیدا می کند و استرس کاهش می یابود در حقیقت فقط فکر کردن به خوشی ها می تواند میزان هورمون استرس را کاهش دهد. 


:: برچسب‌ها: استرس ،دماوند ,



بازدید : 468
نویسنده : علی

تش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سیزدهم مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی به واسطه حضور فرزندان مقتدر خود در نیروهای مسلح به ویژه نیروی پرافتخار انتظامی که خالصانه و با نثار جان خویش چه در مرزهای پیرامونی و چه در جای جای شهرها و روستاها زمینه‌ساز امنیت و استقرار سلامت اجتماعی هستند، از جایگاهی برجسته میان کشورهای منطقه و جهان برخوردار است.

بر اساس تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، «امنیت، رکن اساسی پیشرفت کشور و نیروی انتظامی رکن تأمین امنیت است» و نیروی انتظامی با هوشمندی و درک صحیح از کارآمدی و توانمندی خویش توانسته است خود را به عنوان ایفاگر نقشی اساسی در عرصه امنیت و نظم عمومی کشور معرفی کند و با ولایت‌پذیری، مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی در مسیر تعالی انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حرکت کند.

بی تردید نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها، گواه ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبز پوش ایران اسلامی وحافظان امنیت اجتماعی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و  نثار درود به روان پاک سبزجامگان فرشته سیرتی که مسیر دروازه های شهادت را با نثار جان خویش طی کرده‌اند و ادای احترام به پیشگاه جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی اطمینان می‌دهد که همواره دوشادوش همرزمان خود در سایر قوای مسلح برای اعتلای نظام مقدس ایران اسلامی بر قله‌های سربلندی و ایثار تا پای جان ایستادگی می‌کند و سیلی آمادگی و اقتدار خود را بر چهره کریه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر و پشیمان‌کننده‌تر فرو خواهد آورد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



۹ راز بزرگ حل نشده در فیزیک
نوشته شده در جمعه 13 مهر 1397
بازدید : 293
نویسنده : علی
 

در سال ۱۹۰۰ فیزیکدان بریتانیایی به نام لرد کلوین بیان داشت: “در حال حاظر هیچ چیز جدیدی برای کشف در فیزیک وجود ندارد و هرچیزی که باقیمانده است تنها اندازه گیری های دقیق تر است. در طول سی سال، مکانیک کوانتوم و نظریه نسبیت انیشتین انقلابی در این رشته به پا کرد.

 

رازهای بزرگ در فیزیک, رازهای فیزیکی که حل نشده

ماده و انرژی تاریک

 

امروزه هیچ یک از فیزیکدانان جرات این را ندارند که حتی ادعا کنند دانش فیزیک در حال حاظر نزدیک به تکامل است. در مقابل هر اختراع جدید به نظر میرسد که می تواند منجر به باز کردن یک دنیایی بزرگتر و عمیق‌تر از مسائل فیزیک شود. دانش فعلی تنها قسمت کوچکی از همه سوالات عمیق پیش روی ماست. در این مطلب، نکاتی در مورد جهان موازی و اینکه چرا زمان به یک جهت حرکت می‌کند را بررسی خواهیم کرد و اینکه چرا ما بی نظمی کامل را درک نمی کنیم.

 

لیست زیر برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در مارس ۲۰۱۶ با اطلاعات و تحقیات جدیدتر به روزرسانی شد.


:: برچسب‌ها: فیزیک ، دماوند ,



بازدید : 222
نویسنده : علی

نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران جهت صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهداء بشرح مندرج در ذیل همرزم می پذیرد .

 

(الف) شرايط عمومي:

1ـ تابعيت جمهوري اسلامي ايران 2ـ متدين به دين مبين اسلام و اعتقاد و التزام به ولايت فقيه و احكام اسلامي 3ـ داشتن سلامت رواني و جسماني برابر گواهي اداره بهداشت ، امداد و درمان نهاجا 4- داشتن حداقل قد 165 سانتي متر 5ـ نداشتن سوء پيشينه كيفري ، سياسي و اخلاقي 6ـ نداشتن اعتياد به مواد مخدر و محروميت از خدمات دولتي 7ـ  داشتن مدرک فارغ التحصیلی معتبر در مقاطع تحصیلی و رشته های مورد نیاز اشاره شده در جداول زیر 8- نداشتن تعهد خدمت به سازمانهای دولتی و غیر دولتی به صورت رسمی ، آزمایشی یا پیمانی 9-  داشتن کارت پایان خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم غیرپزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت با حداقل سه ماه فاصله تا تاریخ اعزام 10- موفقيت در آزمایش های ورودی (آزمون علمي وروانشناسی ، معاینات پزشکی ، آزمون آمادگی جسمانی ، مصاحبه های مکتبی ، فرماندهی و ...)


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



اتصال ویندوز۱۰ به گوشی با بروزرسانی جدید
نوشته شده در چهار شنبه 11 مهر 1397
بازدید : 207
نویسنده : علی
 
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, ویندوز۱۰
مایکروسافت با انتشار نسخه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰، به کاربران گوشی‌های اندرویدی اجازه می‌دهد با رایانه خود ارتباط نزدیک‌تر و بیش‌تری داشته باشند. 

 به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت the verge، مایکروسافت به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم‌عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز، حالا اعلام کرده است که نسخه به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ سیستم‌عامل ویندوز را منتشر کرده که قابلیت‌های جدید و جذابی داشته و به کاربران گوشی‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد تا بتوانند اطلاعات موجود در گوشی خود را به‌راحتی در رایانه ویندوزی خود مشاهده کرده و به آن دسترسی داشته باشند.


:: برچسب‌ها: ویندوز ۱۰ , دماوند ,



پاداشی که بعد از مرگ هم ادامه دارد
نوشته شده در چهار شنبه 11 مهر 1397
بازدید : 205
نویسنده : علی
 
پاداش کارها بعد از مرگ,زندگی بعد از مرگ,آثار اعمال انسان بعد از مرگ

 برخی اعمال نتایجی دارند که نه تنها تا پایان عمر بلکه تا قیامت نیز همراه با آن فرد است

 

پاداشی که بعد از مرگ هم ادامه دارد
ممکن است آثارى از انسان باقى بماند که برکات یا عواقب سوء آن تا سال‌هاى متمادى و حتى تا دامنه قیامت به او برسد.
برخی اعمال نتایجی دارند که نه تنها تا پایان عمر بلکه تا قیامت نیز همراه با آن فرد است. حجت‌الاسلام مکارم شیرازی در جلد ۲۶ تفسیر نمونه ذیل آیات ۶ تا ۱۲ سوره مبارکه «انفطار» به آثاری که از انسان باقی می‌ماند، اشاره کرده است که در ادامه می‌خوانیم؛ ممکن است آثارى از انسان باقى بماند که برکات یا عواقب سوء آن تا سال‌هاى متمادى و حتى تا دامنه قیامت به او برسد.

 


:: برچسب‌ها: مرگ ، دماوند ,



کاخ مرمر رامسر (+تصاویر)
نوشته شده در چهار شنبه 11 مهر 1397
بازدید : 316
نویسنده : علی

 

کاخ مرمر,کاخ مرمر رامسر,موزه کاخ رامسر

 کاخ مرمر رامسر

کاخ مرمر رامسر
کاخ سلطنتی یا کاخ مرمر رامسر یکی از نفیس‌ترین آثار دوران پهلوی در شمال ایران است. این کاخ به دستور رضا شاه پهلوی در سال ۱۳۱۶ به بهره‌برداری رسید و تا انقلاب سال ۱۳۵۷ به عنوان اقامتگاه خانواده پادشاهی استفاده می‌شد.

 

ساختمان کاخ مرمر رامسر در میان باغی به مساحت ۶۰۰۰۰ متر قرار دارد که اولین نهال‌های مرکبات اصلاح شده و گیاهان تزیینی نایاب در این باغ کاشته شده‌است و یکی از جالب‌ترین و متنوع‌ترین باغ‌های ایران است. تنها ۴ سال میزبان موسسش بود و آن هم تنها برای چند روز اقامت درسال، کاخی که به علت کثرت استفاده از سنگ مرمر به کاخ مرمر شهره شد و مکان استراحت خاندان سلطنتی و البته محل اسکان دوست و همکلاسی انگلیسی محمدرضا پهلوی بود. 


:: برچسب‌ها: کاخ مرمر رامسر ، دماوند ,



بازدید : 275
نویسنده : علی

رمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع و سرکوب کردن تهدیدات دشمنان احتیاج به اجازه گرفتن از هیچکس نداریم، گفت: فقط بر اساس فرمان فرمانده کل معظم قوا عمل می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز گفت: یکی از تهدیدات امروز و اصلی ما تهدیدات تروریستی است بنابراین همه وظیفه دارند به تناسب تقسیم بندی که ستاد کل نیروهای مسلح صورت داده از حریم امنیت این کشور دفاع کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این حملات خدشه ای به پیکره نظامی ایران وارد کرد، گفت: حتما دشمنان به دنبال این هستند که خدشه ای وارد کنند؛ اینکه بگوییم این کار هیچ تاثیری نداشت درست نیست چرا که بالاخره 25 نفر از عزیزانمان را ازدست داده و  69 نفر مجروح دادیم که این‌ها مثل تیرهایی هستند که به قلب ما وارد شده و آن را مجروح کرده است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 199
نویسنده : علی

ئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: دشمنان بدانند اگر فشنگ بزنند موشک خواهند خورد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، خطاب به تروریست‌ها و ایادی آنان گفت: دوران «بزن و در رو» به پایان رسیده است؛ دشمنان بدانند اگر فشنگ بزنند موشک خواهند خورد و یکی بزنند 10 تا می‌خورند.

وی افزود: اگر در سوریه و عراق نبودیم تروریست‌ها می‌توانستند حکومت شام را تشکیل دهند و آنگاه با نوامیس ما چه می‌کردند؟ اکنون که دستشان به جایی نمی‌رسد این ترقه‌بازی‌ها را راه می‌اندازند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه حادثه تروریستی اهواز نشان داد که حضور مستشاری ایران در جبهه مقاومت ضرورت دارد، گفت: دشمنان به دنبال نفوذ و کشاندن جنگ به درون ایران بوده و هستند و سیاست نظام این است که خط آتش را از این ملت دور کند و کسانی که قدرت تحلیل نداشتند، می‌گفتند که سوریه و عراق به ما چه؟


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 249
نویسنده : علی

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,واتس اپ و گوگل درایو

 به نقل از وب سایت theverge، از آنجایی که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ درحال تغییر روش پشتیبان‌گیری و گرفتن بک‌آپ (backup) برای اطلاعات و داده های کاربرانش است، مدتهاست به منظور یکپارچه سازی و افزایش میزان دسترسی آنها به اطلاعاتشان از سرویس گوگل درایو برای ذخیره داده های پشتیبان گیری شده خود استفاده کرده است.

:: برچسب‌ها: واتس آپ ، دماوند ,



۹ خوردنی برای کاهش اضطراب
نوشته شده در شنبه 3 شهريور 1397
بازدید : 261
نویسنده : علی

 

درمان اضطراب

یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش اضطراب بسیار موثر است‎

 

تغییرات در سبک زندگی بی‌تردید در مدیریت و کنترل اضطراب نقش به سزایی دارد و از این میان دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب سرشار از سبزیجات، میوه، حبوبات، غلات کامل و پروتئین خالص برای کاهش اضطراب بسیار موثر است.

 

اضطراب در قرن حاضر اختلال شایعی است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

علائم این اختلال متفاوت بوده و برخی افراد فقط در برخی مواقع آن را تجربه می‌کنند. با این حال در صورتی که فردی علائم اضطراب را برای بیش از شش ماه داشته باشد، ممکن است به "اختلال اضطراب فراگیر" (GAD) دچار شده باشد.


:: برچسب‌ها: خوردنی ،کاهش اضطراب ، دماوند ,



بازدید : 190
نویسنده : علی

 

طرح های اجرایی نزاجا با محوریت تقویت نیروی انسانی است

 امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در مراسم افتتاحیه شانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۸ طرح لبیک یا امام خامنه‌ای را در حال اجرا دارد که بیش از دو سوم آن‌ها با محوریت تقویت نیروی انسانی بوده است.سرتیپ نعمتی افزود: همه تشکیلات سازمانی در سازمان‌های گوناگون یک ابزار، تجهیزات و زیرساختی متناسب با آن مجموعه دارد تا در جامعه به‌درستی شناخته شده و به درستی نیز به نسبت به انجام درست وظیفه معین عمل کند.

 

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 275
نویسنده : علی

 

چگونه سرعت کامپیوتر را بالا ببریم, سرعت کامپیوتر

روش افزایش سرعت کامپیوتر

 

هیچ چیز بدتر از یک کامپیوتر کند نیست. کارایی را کاهش می‌دهد، شما را ناامید می‌کند و در نهایت باعث می‌شود در انجام کارهای سنگین‌تر با کامپیوتر‌تان، تجربه وضعی آشفته و بهم ریخته را داشته باشید. در اینجا با 7 راه حل‌ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آشنا می‌شوید که سرعت کامپیوتر شما را افزایش می‌دهد.

 

Computer شما می‌توانید برای جلوگیری از اینکه کند شدن کامپیوترتان، موجب از رده خارج شدن آن بشود، کاری بکنید. دنیای فناوری در حال تغییر است و با پیشرفت فناوری، کامپیوترها، برنامه‌ها و خدمات جدید راه‌اندازی می‌شوند و متعاقباً ماشین‌های قدیمی منسوخ می‌شوند .

 

با این حال، راه‌هایی برای افزایش طول عمر دستگاه شما وجود دارد. با کمک برخی از راه حل‌های سخت افزاری و نرم افزاری و کمی دوراندیشی، قادر خواهید بود سرعت کامپیوتر خود را افزایش دهید و به روزی بازگردید که احساس می‌کردید که از ماشینی استفاده می‌کنید که یک عمر برای شما می‌ماند.


:: برچسب‌ها: افزایش ،سرعت کامپیوتر ، دماوند ,



سرلشکر موسوی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت
نوشته شده در شنبه 3 شهريور 1397
بازدید : 209
نویسنده : علی

 

سرلشکر موسوی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی خطاب به رئیس جمهور هفته دولت را تبریک گفت.در پیام تبریک فرمانده کل ارتش  آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 

سلام‌علیکم؛

آغازین روزهای شهریورماه هر سال یادآور بزرگمردانی است که در راه آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم پاداش شهادت گرفتند و الگوی همیشه خادمان این ملت بزرگ شدند و آن ایام هفته دولت نام گرفت تا تأکید مجددی باشد بر پیمان متقابل دولت و ملت، تحت رهبری ولی امر مسلمین (مدظله‌العالی) در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران .

در این برهه از زمان که دشمنان ایران با جنگ روانی، جنگ اقتصادی و اقدام عملی، ریشه انقلاب و کشور را نشانه گرفته‌اند، لازم می‌دانم به نمایندگی از آحاد همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، با یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و عرض تبریک هفته دولت به دولتمردان و تقدیر از مواضع انقلابی، به هنگام، صریح و قاطع رئیس‌جمهور محترم در واکنش به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، استمرار آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به دولت محترم در جهت رفع مشکلات کشور و مردم مورد تأکید قرار دهم .

از خداوند قادر متعال توفیق روزافزون حضرتعالی و اعضای دولت محترم را در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با اقدامات خبیثانه دشمن و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت شریفمان خواستارم.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



اینستاگرام، دشمن بزرگ سلامت روان
نوشته شده در جمعه 2 شهريور 1397
بازدید : 259
نویسنده : علی

 

اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان بدترین شبکه اجتماعی برای شادابی روان شناخته شده است

 

این لحظه‌ها برایتان آشنا نیست؟ خسته از گرمای هوا و شلوغی خیابان به منزل بازگشته‌اید، دوش می‌گیرید و در حالی که لباس‌های راحتی خود را پوشیده‌اید و حتی هیچ آرایشی روی صورت ندارید، روی مبل لم می‌دهید. درست همین لحظه، زمان چک کردن فضای مجازی است!

 

اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز می‌کنید و سری به استوری و پست‌های جدید می‌زنید. یکی از دوستان همین چند دقیقه پیش عکسی از تولد سورپرایزی که برایش گرفته شده است، پست کرده؛ دیگری طبیعت زیبای شهرهای شمالی را تحسین می‌کند؛ دوست دیگری عکسی از یک سالاد خوشمزه و هیجان‌انگیز در یکی از کافه‌های معروف شهر به اشتراک گذاشته و دیگری هم دکوراسیون جدید خانه خود را به دیگران معرفی می‌کند. این حس برای بسیاری از ما آشنا و تکرار شدنی است چون حس می‌کنیم که در این زندگی هدر رفته‌ایم!

 


:: برچسب‌ها: اینستاگرام ، دماوند ,



حکم مسخره کردن و توهین به دیگران چیست؟
نوشته شده در جمعه 2 شهريور 1397
بازدید : 266
نویسنده : علی

 

حکم مسخره کردن,حکم مسخره کردن دیگران,حکم توهین به دیگرانمسخره کردن از نظر شرعی حرام می باشد
 
دست انداختن، مسخره کردن، شکلک درآوردن و مانند آن که موجب خنده خود و دیگران می‌شود، از نظر اخلاقی ناپسند و از نظر شرعی حرام و در برخی از موارد گناه کبیره‌ای است که جاودانگی در آتش دوزخ را به همراه دارد. برخی لطیفه‌گویی و مزاح را با مسخره کردن و استهزاء درهم آمیخته‌اند و گمان کرده‌اند که تفاوتی میان این دو گونه رفتار نیست؛‌ در حالی که مرزهای معناداری میان این دو وجود دارد، به گونه‌ای که خنداندن دیگران با ابزارهای مشروع نه تنها ناپسند و بد نیست بلکه به سبب ادخال السرور و ایجاد شادمانی در دیگران عملی پسندیده و از نظر شرعی مستحب است.

:: برچسب‌ها: توهین ، دماوند ,



بازدید : 96
نویسنده : علی

 Image result for ‫فرمانده نیروی هوایی ارتش با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرد‬‎

امیر سرتیپ نصیر زاده صبح امروز به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با آرمانهای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در اولین روز کاری خود پس از انتصاب به فرماندهی نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در حرم امام خمینی (ره) به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ادای احترام و با آرمانهای آن بزرگوار و شهدا تجدید میثاق کرد.

 وی همچنین با حضور بر سر مزار شهیدان صیاد شیرازی، ستاری، لشکری، فلاحی، فکوری، تهرانی مقدم ،آوینی ،کلاهدوز، نامجو، شهدای نهاجا و جاوید الاثر و یادمان شهیدان کاظمی و همدانی، با نثار گل به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



امام زمان
نوشته شده در جمعه 2 شهريور 1397
بازدید : 346
نویسنده : علی

 Image result for ‫دلنوشته برای امام زمان‬‎


:: برچسب‌ها: امام زمان ،دماوند ,



آشنایی با رشته های پولساز، ولی شناخته نشده
نوشته شده در جمعه 2 شهريور 1397
بازدید : 143
نویسنده : علی

 

هرساله داوطلبان در زمان انتخاب رشته سعی می کنند رشته های پرطرفدار را انتخاب کنند؛ رشته هایی که برخلاف دوست داشتنی بودن، همگی از بازار کار مناسبی برخوردار نیستند، در حالی که برخی از رشته های کم طرفدار بازار کار بسیار مناسبی دارند.

 

رشته های پردرآمد, پردرآمدترین رشته ها

رشته هتلداری یکی از همان رشته های پول دربیاری است


:: برچسب‌ها: دماوند ,



آشوراده بزرگ‌ترین جزیره‌ ایرانی دریای خزر
نوشته شده در جمعه 2 شهريور 1397
بازدید : 153
نویسنده : علی

 

 در دل دریای خزر جزیره‌ زیبایی‌ای هست که پل چوبی‌‌اش را در عکس‌ها زیاد دیده‌ایم و دلمان خواسته ما هم آنجا باشیم، جزیره‌ آشوراده در استان گلستان که با اینکه خالی و متروک است ولی بازدیدکننده کم ندارد.

تاریخ آشوراده,جزیره آشوراده

آشوراده بزرگ‌ترین جزیره‌ ایرانی دریای خزر است

 

آشوراده بزرگ‌ترین جزیره‌ ایرانی دریای خزر است که در میان‌کاله‌ بندر ترکمن قرار گرفته و با بندر ترکمن ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و فاصله‌اش تا گرگان هم ۴۰ کیلومتر است. آشوراده یکی از جاهای دیدنی استان گلستان است که مقصد خیلی‌ها برای سفر است. برای مثال در نوروز ۹۷، ۲۲ هزار گردشگر از این جزیره دیدن کرده‌اند. 


:: برچسب‌ها: آشوراده ، دماوند ,



بازدید : 139
نویسنده : علی

 

پیام تبریک سرلشکر باقری به فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش

در پی انتصاب امیرخلبان «عزیز نصیرزاده» به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.  


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بالا بردن اعتماد به نفس
نوشته شده در جمعه 2 شهريور 1397
بازدید : 139
نویسنده : علی

 

افزایش اعتماد به نفس

به توانایی های خود اعتماد کنید، تا پیشرفت داشته باشید

 

در اینجا با مقاله ای درباره راه کارهایی سریع برای بالا بردن اعتماد به نفس در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

  

چطور در کمتر از ۵ دقیقه ، هرروز اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم ؟

 

مواردی هستند که سطح اعتماد به شما را تحت تاثیر قرار می دهند : 

ژن هایی که شما با آن ها متولد شده اید ، تعادل مواد شیمیایی و عصبی در مغز، محیط اطراف و فشارهای اجتماعی و همچنین انتخاب هایی که روزانه انجام می دهید، تاثیر می گذارد حال، با درک این موضوع که شما توانایی های بالقوه ای دارید ، به بیان نکاتی فراتراز آنچه گفته شد درمورد حس اعتماد به نفس و بالابردن آن در هرزمان و مکانی میپردازیم .


:: برچسب‌ها: اعتماد به نفس ، دماوند ,



تغییر زبان گوگل
نوشته شده در جمعه 2 شهريور 1397
بازدید : 146
نویسنده : علی

 

تغییر زبان گوگل به انگلیسی, تغییر زبان گوگل در فایر فاکس

 تغییر زبان موتور جستوگر گوگل

 

برای افرادی که با اینترنت و وبگردی در سایت‌های مختلف سر و کار دارند، جست‌وجو در گوگل و یافتن نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از لذتبخش‌ترین کارها به‌ شمار می‌رود.همان‌طور که می‌دانید گوگل روی دستگاه‌های مختلف با توجه به تنظیمات دستگاه یا موقعیت جغرافیایی شما، زبان رابط کاربری را به‌طور خودکار به منطقه جغرافیایی شما تغییر می‌دهد.به‌عنوان مثال ممکن است شما را در ایران تشخیص دهد و محیط کاربری و نتایج را به زبان فارسی نمایش دهد و ممکن است شما به‌دلیل موارد امنیتی دسترسی به اطلاعات دستگاه را مسدود کرده یا منطقه زمانی دستگاه خود را روی کشوری بجز ایران ثبت کرده باشید و گوگل نیز در زبانی بجز زبان فارسی، رابط کاربری سایت را به شما نشان دهد.آیا می‌دانید در هر شرایطی می‌توانید رابط کاربری جست‌وجوگر گوگل را به زبان دلخواه خود تغییر دهید؟ به‌عنوان مثال می‌توانید آن را فارسی کرده یا از فارسی به انگلیسی یا هر زبان دیگری تغییرات را اعمال کنید.


:: برچسب‌ها: تغییر زبان ،گوگل ، دماوند ,



بازدید : 155
نویسنده : علی

 Image result for ‫سپاه‬‎

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه «روز صنعت دفاعی» تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست.در این بیانیه آمده است:

«با پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام وابسته و دیکتاتوری پهلوی و پایان یافتن استیلای مستشاران نظامی آمریکا بر مقدرات و امور نیروهای مسلح کشور، ایران اسلامی تحت تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد قرار گرفت و از آن هنگام تا به امروز با گذشت چهار دهه، واقعیت های مسلم و انکار ناپذیر نشان می دهد که به همت نیروهای مومن، انقلابی و برخوردار از اعتماد به نفس و روحیه خودباوری، چگونه یک ساختار دفاعی و نظامی کاملاً وابسته به بیگانه، با کم‌ترین بودجه دفاعی توانسته است به رغم توطئه های بیشمار دشمن، هم اینک به قطب اقتدار دفاعی و بازدارندگی منطقه تبدیل شود.

این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران پس از سربلندی در جنگ تحمیلی ۸ ساله، با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس پیشبرد صنعت دفاعی خود را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و متناسب با راهبردها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی و با هدف تامین منافع و امنیت ملی در دستور کار قرار داد و با تکیه بر عزم، اراده و حرکت جهادی نخبگان و متخصصین عرصه صنعت دفاعی کشور، امروز به سطحی از بازدارندگی دفاعی رسیده است که دشمنان قسم خورده و جنگ‌طلب را از هرگونه ماجراجویی و تهدید عملی در تجاوز و تعرض به میهن اسلامی برحذر داشته است.


:: برچسب‌ها: دماوند ,



تاثیر صبحانه قبل از ورزش برای کاهش وزن
نوشته شده در چهار شنبه 31 مرداد 1397
بازدید : 170
نویسنده : علی

 

تغذیه در ورزش

مصرف صبحانه قبل از ورزش یکی از روش های بهبود سرعت کاهش وزن می باشد

 

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف صبحانه پیش از ورزش کردن نه تنها باعث می‌شود در حین ورزش کربوهیدرات‌ بیشتری سوخته شود بلکه سرعت هضم غذا را پس از انجام حرکات ورزشی افزایش می‌دهد.این یافته‌ها پس از انجام مطالعات دانشگاهی روی تاثیرات مصرف صبحانه یا خودداری از مصرف این وعده غذایی پیش از یک ساعت دوچرخه سواری بدست آمده است.گروهی از محققان انگلیسی در آزمایشات خود دریافتند مصرف صبحانه سرعت سوختن کربوهیدرات‌ها را در حین انجام حرکات ورزشی افزایش می‌دهد. همچنین مشخص شد سرعت هضم غذای مصرفی پس از ورزش کردن بالاتر می‌رود.محققان می‌گویند: کربوهیدرات‌های سوخته شده هنگام ورزش کردن تنها مربوط به صبحانه مصرفی در همان روز نیست بلکه همچنین شامل کربوهیدرات‌هایی می‌شود که پیش از این در ماهیچه‌ها به شکل گلیکوژن ذخیره شده‌اند.


:: برچسب‌ها: ورزش ، دماوند ,



جنگل ارفع ده و چشمه پراُو در استان مازندران
نوشته شده در چهار شنبه 31 مرداد 1397
بازدید : 150
نویسنده : علی

 

جنگل ارفع ده,جنگل ارفع ده کجاست,عکس های جنگل ارفع دهجنگل ارفع ده از مکانهای بسیار دیدنی استان مازندارن 

 

جنگل ارفع ده و چشمه پراو
موقعیت جغرافیایی: 
استان مازندران، فاصله‌ی ۱۸۰ کیلومتری شمال شرق تهران و ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا.

 

تجهیزات و موارد مورد نیاز برای سفر یک روزه:
لباس گرم. بادگیر، کفش کوهپیمایی، دو وعده غذایی سبک، کوله پشتی یک روزه. چراغ قوه، آب آشامیدنی، عینک آفتابی، کرم ضدآفتاب و باتوم کوهنوردی.


ارفع ده سرزمین درختان در هم تنیده، چشمه های بی قرار، شکوه کوه ها و چشم اندازهای بی انتهاست. ارفع ده روستایی است کوچک و دوست داشتنی که تنها ۱۰۰ خانوار در آن زندگی می کنند. در بهار درختان نیمه عریانش در مه فرو می روند، تابستان ها سرسبز است و خنک، و در پاییز به شعرهای عاشقانه شبیه است؛ آنقدر زیباست که نمی توان توصیف اش کرد، باید رفت، باید دید و از نزدیک آن همه زیبایی را لمس کرد.


:: برچسب‌ها: جنگل ارفع ده ، چشمه پراُو ، دماوند ,



بازدید : 118
نویسنده : علی

 

نیروی هوایی برای جهش به سوی «نیروی هوایی تراز انقلاب» آماده است

 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از قرائت حکم رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا برای انتصاب امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده به عنوان فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش طی سخنانی با گرامیداشت روز عرفه و فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار داشت: امروز برای مجلس تکریم یک سرباز ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و معرفی یک سرباز با شخصیت که پرچم را به دست گرفته است، دور هم جمع شده‌ایم.وی افزود: تقارن این مراسم تکریم و معارفه با این ایام سعید، تقارن جالبی است. آن شخصیتی که تکریم می شود، ده سال اعمال خود را صحیح و درست انجام داده است و حالا به شکرانه این روسفیدی قربانی می کند و شخصیت دیگری هم احرام خدمت جهادی بسته است تا این راه نورانی را ادامه بدهد و ان شاء الله با موفقیت و سربلندی تا پایان راه پیش برود.

 

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



زینب ......
نوشته شده در سه شنبه 30 مرداد 1397
بازدید : 184
نویسنده : علی

 Image result for ‫شرمنده زینب‬‎


:: برچسب‌ها: زینب ، دماوند ,



اعمال شب و روز عید قربان
نوشته شده در سه شنبه 30 مرداد 1397
بازدید : 388
نویسنده : علی

 

روز عید قربان

اعمال عید قربان

 

روز عيد قربان است كه بسيار شريف است، و اعمال آن چند چيز است:

 

اوّل: غسل، كه در اين روز مستحبّ مؤكدّ است، و بعضى از علما آن را واجب دانسته اند.


دوّم: نماز عيد، به همان صورت كه در عيد فطر ذكر شد، اما در اين روز، مستحبّ است پس از نماز از گوشت قربانى افطار شود.


سوم: خواندن دعاهايى كه پيش از نماز عيد و بعد از آن وارد شده، و آن دعاها در كتاب «اقبال» آمده و شايد بهترين دعاهاى اين روز، دعاى چهل وهشتم صحيفه كامله سجاديه باشد، كه اوّل آن: «اللّهمّ هذا يوم مبارك» است، و دعاى چهل وششم: «يا من يرحم من لا يرحمه العباد» را نيز بخواند.


:: برچسب‌ها: عید قربان ، دماوند ,



بازدید : 103
نویسنده : علی

 

امیر دریادار دوم افشین تاشک، فرمانده قرارگاه  مقدم ناوگان جنوب در مراسم استقبال از پنجاه و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت در بندرعباس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: نیروی انسانی مؤلفه مهم در توان رزمی هر کشوری است که در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد باعث صلابت و نمایش قدرت نیروی دریایی در آب های آزاد و برقراری امنیت خطوط مواصلاتی کشورمان در شرایط ناامن جهانی شده است.

وی لازمه یک نیروی راهبردی را حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد و بین‌المللی دانست و هدف از اعزام این ناوگروه‌ها را نشان دادن توانمندی، قدرت مبارزه با پروژه ایران هراسی، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه،حضور در کنار سایر نیروهای دریایی کشورهای مختلف و ابلاغ پیام صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش عنوان کرد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



چگونه پورت USB-C را به کامپیوتر اضافه کنیم
نوشته شده در سه شنبه 30 مرداد 1397
بازدید : 152
نویسنده : علی

 

اضافه کردن پورت‌ USB-C به کامپیوتر, ترفندهای کامپیوتری

اضافه کردن پورت‌های USB-C به کامپیوتر شخصی کار نسبتا ساده‎ای است

 

USB-C در حال تبدیل شدن به یک استاندارد برای اتصال لپتاپ‎ها و دستگاه‎های موبایل است. اگر لپ‎تاپ یا کامپیوتر دسكتاپ شما به این پورت مجهز نباشد، باید به فکر روش جایگزینی برای اضافه کردن پورت‌های USB-C به کامپیوتر خود باشید. شما می‌توانید از کابل و مبدل مربوط به این کار و یا یک اسلات توسعه استاندارد PCI-E برای اضافه کردن یک کارت مجهز به این پورت‌های جدید استفاده کنید و یا از کیس‎هایی استفاده کنید که این پورت‌ها روی آن تعبیه شده باشد.

 

اضافه کردن پورت‌های USB-C به کامپیوتر شخصی کار نسبتا ساده‎ای است. شما می‌توانید از یک اسلات توسعه استاندارد PCI-E برای اضافه کردن یک کارت مجهز به این پورت‌های جدید استفاده کنید و یا از کیس‎هایی استفاده کنید که این پورت‌ها روی آن تعبیه شده است. در مورد لپ‎تاپها موضوع کمی‌ متفاوت است، در اینجا شما باید به سراغ مبدل‎های مخصوص یا کابل‎های تبدیل برويد.


:: برچسب‌ها: پورت‌ USB-C ، دماوند ,



بازدید : 102
نویسنده : علی

 

در آستانه روز ملی صنایع دفاعی، نخستین هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل چهار با نام کوثر در حضور رئیس جمهور رونمایی شد.

این جنگنده که به دست متخصصان و نخبگان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شده است، دارای مزیت‌هایی همچون معماری یکپارچه پیشرفته اویونیک، کنترل آتش با استفاده از شبکه‌های داده دیجیتال نظامی منطبق با نسل چهار، بهره‌گیری از فناوری نمایشگرهای چند منظوره تمام دیجیتال، بهره‌گیری از کامپیوتر محاسبات بالستیک، استعلام از سامانه پیشرفته نشانه‌روی مقابل خدمات به منظور افزایش دقت اصابت سلاح و مهمات، بهره‌گیری از رادار پیشرفته چند منظوره کنترل آتش جهت بالابردن کشف اهداف و تهدیدات و بهره‌گیری از فناوری دقیق ساعت رادیویی و استفاده از سامانه نقشه متحرک هوشمند است.

هواپیمای کوثر یک هواپیمای جنگنده پیشرفته با ماموریت پشتیبانی نزدیک هوایی است که به صورت کاملا بومی ساخته شده و ایران را در زمره معدود کشورهای دارای فناوری طراحی، ساخت هواپیما، جنگنده‌های ارگانیک و کنترل آتش 94 قرار داده است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



دانستنی هایی جالب درباره دریای خزر
نوشته شده در سه شنبه 30 مرداد 1397
بازدید : 124
نویسنده : علی

 Image result for ‫دریای خزر‬‎

 

مناقشه تعیین خط بستر و سهم آبی کشورها در دریای خزر سال ها‌ست که به یک چالش جدی میان کشورهای حاشیه این دریا بدل شده است. مسئله ای که به ویژه با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱ و تغییر وضعیت بازیگران حاضر در این مجادله از ۲ به ۵ شرایط پیچیده تری را پدید آورده است.

 

اما موضوع امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر، به ویژه در روزهای گذشته به یک مساله ملی‌ نزد بسیاری از شهروندان تبدیل شده؛ جایی که مردم نگرانند دولت نتواند از حقوق «ملت» در دریای خزر دفاع کند. این در حالیست که افراد صرف نظر از تخصص، دانش و میزان مطالعه، خود را در جایگاه مدعی قرار می‌دهند و مذاکره کنندگان، دیپلمات‌ها، وزارت خارجه، دولت و حتی کل نظام سیاسی ایران را به اتهام آنچه آنها «خیانت علیه منافع ملی ایران زمین» می‌خوانند به باد انتقاد تهمت و دشمنام می‌بندند.


:: برچسب‌ها: دریای خزر ، دماوند ,



بازدید : 104
نویسنده : علی

 

فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه آن چه که ما انجام نداده‌ایم و همه آن چه که باید انجام شود، در حکم انتصاب فرمانده جدید نیروی هوایی از سوی فرمانده معظم کل قوا تبیین و تشریح شده است.

به گزارش روابط‌‌عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ حسن شاه‌صفی، در مراسم معارفه فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی گفت: از روزی که قطار انقلاب اسلامی در سال 1342 با هدایت امام خمینی(ره) آغاز به حرکت کرد تا امروز 55 سال می‌گذرد. این قطار ابتدا قطار کوچکی بود، اما به مرور واگن‌هایش و سرنشینانش بیشتر و بیشتر شدند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



امام حسین
نوشته شده در پنج شنبه 25 مرداد 1397
بازدید : 545
نویسنده : علی

 Image result for ‫دلنوشته برای امام حسین‬‎


:: برچسب‌ها: امام حسین , دماوند ,



بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ 177 تربت حیدریه
نوشته شده در پنج شنبه 25 مرداد 1397
بازدید : 148
نویسنده : علی

 

 

 

 

امیر سرلشکر موسوی با حضور در تیپ 177 متحرک هجومی تربت حیدریه از بخش های مختلف این یکان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 177 متحرک هجومی تربت حیدریه، توان عملیاتی و میزان آمادگی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین از نمایشگاه ابتکارات و اختراعات تیپ277 بازدید کرد.

گفتنی است امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر آذریان فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق دراین بازدید‌ فرمانده کل ارتش را همراهی می کردند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 370 صفحه بعد