پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همه چیز درباره اعمال مستحبی عید نوروز
نوشته شده در یک شنبه 27 اسفند 1396
بازدید : 54
نویسنده : علی

 

اعمال عید نوروز چیست, آداب تحویل سال نو

  اعمال مستحبی عید نوروز

 

 در کتاب مفاتیح الجنان که طی دهه های گذشته یکی از بزرگ ترین کتاب های مورد رجوع عموم برای انجام مستحبات مذهبی بوده به نماز عید نوروز اشاره شده که نمازی است توأم با قرائت سوره حمد و سوره های قدر، کافرون، توحید، فلق و ناس و بسیار شبیه به نمازی است که ضمن آداب و اعمال روز جمعه و روز عید غدیر خم وارد شده است.


:: برچسب‌ها: نوروز ، دماوند ,



بازدید : 37
نویسنده : علی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: با کمک عقیدتی سیاسی در یگان های پدافند هوایی اقدام به برپایی یادمان های متعدد و با محوریت مختلف خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان نور در قرارگاه پدافند هوایی اهواز طی سخنان کوتاهی گفت: خط مقدمی و اولویت اولی بهترین پلاک و مدالی است که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به پدافند اهداء شده است.
وی افزود: این مدال لزوم ساخت  و ایجاد یادمانهایی هم وزن آن را در یگان های پدافند ضروری می کند.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 62
نویسنده : علی

 

آموزش ربات تلگرام, معرفی ربات تلگرام

تبدیل متن عکس به نوشته

 

 دنبال یک راه حل ساده برای تبدیل متن یک عکس به نوشته هستید، در این مطلب استفاده از یک بات تلگرام را به شما آموزش می دهیم.

این روزها ربات‌های تلگرام بسیاری از مشکلات و مراحل سخت بسیاری از کارهای مختلف را ساده کرده اند. کافی است که درخواست مورد نظر را برای ربات ارسال کرده و خروجی دلخواهتان را دریافت کنید.

اگرچه برخی از این ربات‌ها پس از مدتی پشتیبانی نشده و از کار می‌افتند. ولی تا زمانی که فعالند بسیار کار را جلو می‌برند.

 

در این قسمت به معرفی و آموزش کار با ربات تلگرام «TexifyBot@»،تبدیل و ویرایش عکس متن به نوشته می‌‌پردازیم.

راهنمای این ربات به زبان پارسی است و کار با آن بسیار ساده.


:: برچسب‌ها: تلگرام ، دماوند ,



ناوگروه پنجاهم ارتش به کشور بازگشت
نوشته شده در یک شنبه 27 اسفند 1396
بازدید : 41
نویسنده : علی

ناوگروه پنجاهم متشکل از ناوهای تنب، نقدی و بایندر پس از 45 روز دریانوردی و پهلوگیری در بنادر خارجی کلمبو و بمبئی به بندرعباس بازگشت.
مراسم استقبال از پنجاهمین ناوگروه اعزامی به خلیج عدن با حضور امیر دریادار تورج حسنی مقدم جانشین نیروی دریایی راهبردی آجا در اسکله منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.
امیر حسنی مقدم در این مراسم ضمن قدردانی از فرمانده و کارکنان این ناوگروه به اهمیت آموزش در نداجا اشاره کرده و گفت: آموزش آنقدر برای نیروی دریایی ارزش دارد که ما معتقدیم آموزش در واقع استمرار در انجام عملیات رزمی است.


:: برچسب‌ها: نداجا , دماوند ,



آداب و رسوم نوروز در باکو (جمهوری آذربایجان)
نوشته شده در یک شنبه 27 اسفند 1396
بازدید : 177
نویسنده : علی
آداب و رسوم نوروز, عید نوروز در باکو

آداب و رسوم نوروز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان

 

شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان هر ساله به شکل بسیار زیبایی این عید را برگزار می کند و به همین سبب ،بسیاری از توریست های ایرانی برای سفر در تعطیلات ایام نوروز ، باکو را انتخاب می کنند.نوروز در تقویم آذربایجان تعطیلی رسمی می باشد.

جمهوری آذربایجان تنها کشور غیرفارسی زبان می باشد که دولت آن عید نوروز را عید ملی شناخته است. سنت ها و آیین های مربوط به مراسم نوروز در این کشور نسبت به کشورهای دیگر همسایه شباهت بیشتری به آداب و رسوم نوروز در ایران را دارد.

 


:: برچسب‌ها: نوروز ، آذربایجان ، دماوند ,



امام رضا...
نوشته شده در یک شنبه 27 اسفند 1396
بازدید : 192
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: امام رضا ، دماوند ,



بازدید : 32
نویسنده : علی

امیر سرلشکر موسوی با حضور در منطقه پدافند هوایی تهران از سایت های راداری و مواضع عملیاتی این منطقه بازدید کرد. 
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران ضمن تبریک پیشاپیش سال نو گفت: همه ما می‌دانیم که پدافند هوایی با جدیت از کشور دفاع می کند و ما قدر شناس این زحمات هستیم.
وی افزود: از همه کارکنانی که در مواضع سایت های راداری، موشکی، توپخانه ای، شنود الکترونیکی و فاشا برای دفاع از کشور تلاش می کنند تشکر می کنم.
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اهمیت مهارت افزایی در کارکنان پدافند هوایی تصریح کرد: در کار پدافند هوایی مهارت افزایی سقفی ندارد و هرچقدر مهارت بیشتر شود کار شکل بهتری پیدا می کند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



دعای استخاره با قرآن
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1396
بازدید : 48
نویسنده : علی

 

دعای استخاره برای استخاره با قرآن است

 

دعای استخاره از قرآن:

كسي كه با پروردگار استخاره كند و با بندگان مؤمن مشورت كند، به شرطي كه بر كارش استوار و ثابت قدم باشد، پشيمان نمي شود. دعای استخاره به منظور کمک گرفتن از خدا در مواردی که بین دو موضوع شرعی و حلال مانده ایم خوانده می شود. دعای استخاره برای استخاره با قرآن است. 

انواع دعاها برای استخاره:


:: برچسب‌ها: دعای استخاره، قرآن ، دماوند ,



بازدید : 31
نویسنده : علی

 

 

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: آنچه ما را بر رژیم ستم‌شاهی پیروز کرد، معنویت و اعتقاد قلبی و بصیرت سیاسی بود؛ همین موضوع در پیروزی ما برابر دشمن متجاوز بعثی و 35 کشوری که از او در برابر حمله به ایران پشتیبانی می‌کردند، نیز صادق بود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و تکریم رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: توسعه تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم روز به روز جامعه و کارکنان و همه ما را در معرض خطرات و آسیب‌های جدی‌تر قرار می دهد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



علت ناپدید شدن بخشی از مغز مرد
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1396
بازدید : 48
نویسنده : علی

 

 

تصاوير سی تی اسكن مغز بيماری که بخش بزرگی از لوب پيشانی راست مغزش ناپديد شد

 

مردی ۸۴ ساله ایرلندی به دلیل عدم تعادل به پزشک مراجعه می کند تا دلیل ناخوشی اش را دریابد،‌ اما پزشکان با معاینه‌ او به پدیده ای عجیب پی بردند.

 

براساس گزارش ساينس الرت، تصاوير سی تی اسكن مغز اين بيمار نشان داد بخش بزرگی از لوب پيشانی راست مغز مرد ناپديد شده است.

 


:: برچسب‌ها: مغز مرد ، دماوند ,



بازدید : 26
نویسنده : علی

 

 

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین رشته های کشتی و جودوی که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد گفت:همه ارکان قرارگاه پدافند هوایی باید از فعالیت های ورزشی چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی حمایت کنند و فرماند هان مناطق هم باید از ظرفیت حضور ورزشکاران در جهت رشد و اعتلای ورزش استفاده کنند.
وی افزود:پس از حرکت ارزشی و جوانمردانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی و به پیشنهاد قرارگاه پدافند هوایی مقام معظم رهبری عنایت فرمودند و این ورزشکار را از خدمت سربازی معاف فرمودند،که شایسته است مراتب تشکر و قدردانی مجموعه قرارگاه پدافند هوایی را از این توجه ویژه حضرت آقا اعلام کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی گفت: پیشرفتی که به یاری خدا در بحث ورزش قهرمانی و همگانی در پدافند هوایی اتفاق افتاده است هم خواست ورزشکاران بوده است و هم همت تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی که باعث به وجود آمدن یک هم افزایی مناسب در این حوزه شده است.
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان تاکید کرد:تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی اولویت اولی پدافند را در بحث ورزش ثابت کرده است .
در ابتدای این مراسم سرهنگ صانعی مدیر تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گزارشی از روند فعالیت های این مدیریت  و عناوین و افتخارات ورزشی کسب شده در سال 96 ارائه کرد.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



آموزش تصویری ساخت ایمیل +GMAIL
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1396
بازدید : 48
نویسنده : علی

 

 ساخت gmail جدید, طریقه ساخت gmail

آموزش ساخت gmail

 

ایمیل (email) و جی میل ( gmail) دو  ابزار مهم جهت ارسال پیام به صورت الکترونیکی محسوب می شوند.  این دو پیام رسان الکترونیک جای تمامی نامه هایی که با پست،پیک، فکس و تلگراف  ارسال می شدند را گرفته اند.

 

ایمیل و جیمیل دو پیام رسان اینترنتی هستند که به راحتی می توان بسیاری از فایل های خود را از طریق آن ها ارسال نمود. در این مقاله سعی داریم آموزش ساخت ایمیل  + gmail را به صورت آموزش تصویری قدم به قدم  توضیح دهیم.  این دو برای کارهای رسمی و اداری همانند صندوق الکترونیکی امن محسوب می شوند.


:: برچسب‌ها: ایمیل ، دماوند ,



بازدید : 38
نویسنده : علی

 

 

 

 

معاون وزیر دفاع ایران و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه، در آنکارا بر تقویت و توسعه همکاری های دفاعی تهران- آنکارا تأکید کردند.
به گزارش وابط عمومی ارتش به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، معاون وزیر دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه در آنکارا دیدار و گفت‌وگو کردند.
درجریان این دیدار که در محل ستاد مشترک ارتش ترکیه  صورت گرفت امیر سرتیپ دوم دکتر محمّد احدی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتشبد امید دوندار جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه بر تقویت و توسعه همکاری های دفاعی فی مابین و حفظ تمامیت ارضی و احترام به حاکمیت ملی کشورها در منطقه تأکید کردند.
در این دیدار طرفین ضمن گفت‌وگو پیرامون همکاری های دو جانبه و تحولات منطقه ای، همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور را موجب تقویت مناسبات دو جانبه و در راستای حفظ ثبات، صلح و امنیت در منطقه ارزیابی کردند.
همچنین معاون وزیر دفاع ایران که بنا به دعوت شوای آلپای معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ترکیه به آنکارا سفر کرده است، با معاون وزیر دفاع ترکیه ملاقات و پیرامون موضوعات مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
در این دیدار سرتیپ دوم محمّد احدی دعوتنامه امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران را به نورالدین جانیکلی وزیر دفاع ترکیه برای سفر رسمی به تهران تسلیم وی کرد.
در این سفر همچنین معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی و هیأت همراه با معاون و مستشاری صنایع دفاعی جمهوری ترکیه دیدار و از صنایع دفاعی این کشور بازدید کردند.

 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



با بکرترین مناطق شمال ایران آشنا شوید!
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1396
بازدید : 45
نویسنده : علی

 

مکانهای تفریحی شمال,دیدنی های شمال

یکی از بکرترین مناطق شمال ایران دهکده جهان‌نماست

 

 می‌خواهیم برویم جایی که خبری از دود و ماشین و آدمیزاد نباشد.” این جمله بسیاری از عاشقان مناطق بکر است، آنهایی که از شلوغی و سرو صدا به تنگ آمده اندو و دنبال جاهایی هستند که خبری از سروصدا در آنها نیست و کمتر گردشگری را میتوان در اطرافشان دید. اما دلیل دیگری هم باعث علاقه به مناطق بکر می‌شود: کشف جاهایی جدید و دست نخورده که پای کمتر کسی به آنها باز شده و چهره‌شان به وسیله انسان‌ها دگرگون و امروزی نشده است.

در ایران مناطق بکر زیادی وجود دارد اما ما در اینجا میخواهیم تعدادی از مناطق بکر شمال ایران را معرفی کنیم، باشد که این مناطق را همانطور که هستند بکر نگه داریم و با ریختن زباله چهره‌شان را زشت نکنیم.


:: برچسب‌ها: شمال ، ایران ,



بازدید : 97
نویسنده : علی

 

 مراسم فارغ التحصیلی خلبانان جنگنده شکاری F-4E باحضور امیر سرتیپ حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم، سرتیپ دوم خلبان پرویز دهقان جانباز بازنشسته نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک فارغ التحصیلی خلبانان بیان داشت: شما خلبانان تنها به آموزش ها و کلاس ها اکتفا نکنید و مدام به کسب علم و توانایی اهتمام ورزید، چرا که چشم امید مردم ایران به شما خلبانان است و در سایه وجود شما عزیزان، امنیت در کشور وجود دارد.
در پایان این مراسم فارغ التحصیلان مفتخر به دریافت نشان خلبانی شدند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رهبرم ......
نوشته شده در شنبه 19 اسفند 1396
بازدید : 47
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



آموزش ساخت اکانت در VERO؛ رقیب اینستاگرام
نوشته شده در شنبه 19 اسفند 1396
بازدید : 46
نویسنده : علی
شبکه های اجتماعی, اموزش ساخت اکانت vero

اموزش ساخت اکانت vero

 

Vero یک شبکه اجتماعی شبیه به اینستاگرام است که با ارائه قابلیت‌های بیشتر و کم‌ترین محدودیت‌ها، نظر کاربران زیادی را به خودش جلب کرده است. در این مطلب نحوه ساخت اکانت Vero را آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

 

ویرو اپلیکیشن جدیدی نیست و مدت‌ها است که در این زمینه فعالیت می‌کند؛ اما تعداد دانلود‌های کم و برخی نکات منفی در ابتدا باعث شد تا این اپ آن طور که باید، توسط همه افراد دیده نشود. این شبکه اجتماعی اخیرا با آپدیت‌های جدید و برطرف شدن برخی مشکلات با موج عظیمی از کاربران مواجه شده و روز به روز تعداد دانلودهایش در استورهای مختلف، در حال اضافه شدن است. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند محدودیت‌های اینستاگرام و کوچ کاربران از این شبکه احتماعی به ویرو باشد.


:: برچسب‌ها: ساخت اکانت، VERO ، دماوند ,



بازدید : 33
نویسنده : علی
   مراسم گرامیداشت ولادت اختر تابناک هستی حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور جمعی از مسئولین، مدیران کارکنان بنیاد تعاون ارتش در سالن همایشات این بنیاد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش بنده واقعی خدا بودن را از ویژگی های بارز حضرت فاطمه (س) توصیف و گفت: عصمت و بزرگی آن بانوی پاکدامن به صرف انتساب به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) نیست، بلکه نسبت اعتقادی است و البته حضرت زهرا (س) ضمن برخورداری از انتساب مبارک، از مقام بالای عبودیت برخوردار بود.


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



کمبود ویتامین ب 12 با سلامت شما چکار می کند؟
نوشته شده در شنبه 19 اسفند 1396
بازدید : 48
نویسنده : علی
عوارض کمبود ویتامین ب 12, ویتامینb12, سر درد کمبود ویتامین b12

خستگی و سرگیجه های مداوم از علائم اصلی فقر ویتامین ب ۱۲ در گیاه خواران است

 

مهم است که هر کسی بخصوص زنان به مقادیر کافی این ویتامین را از طریق رژیم غذایی دریافت کند.

کمبود ویتامین ب ۱۲ در کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند و یا داروهای اسید معده دریافت می کنند و همچنین در کسانی که رژیم های گیاهی را انتخاب کرده اند، شایع است.

 


:: برچسب‌ها: ویتامین ب۱۲، دماوند ,



بازدید : 49
نویسنده : علی

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی راهبردی دریایی ارتش با بهره گیری از ظرفیت های انسانی و تجهیزات خود، مظهر اقتدار ملت ایران در دریا است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم دانش آموختگی دانش آموزان مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت، دریا را برای هر کشوری فرصتی بسیار ارزشمند در راستای نیل به پیشرفت و تمدن دانست و افزود: کشورهای زیادی هستند که قدرت های معناداری در دنیا محسوب می شوند اما دریای معنادار و ارزشمندی را در دست و پیرامون خود ندارند


:: برچسب‌ها: نداجا , دماوند ,



امام رضا...
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1396
بازدید : 140
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: امام رضا ، دماوند ,



بازدید : 41
نویسنده : علی

اخبار,اخبار تکنولوژی,اندروید P

گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، ملقب به Android P را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی و عرضه کند.

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت فون آرنا، گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید اعلام کرده که می خواهد در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به طور رسمی از نسخه جدید و توسعه یافته سیستم عامل اندروید ملقب به اندروید پی ( Android P ) رونمایی 


:: برچسب‌ها: ندروید ، دماوند ,



نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1396
بازدید : 42
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشگر محمد باقری در نشست شورای سیاستگذاری «راهیان نور» با اشاره به راه اندازی موزه های دفاع مقدس در برخی مناطق کشور گفت: به همت استانداران و مدیران سراسر کشور ان شاء الله این موزه ها درهمه استان ها راه اندازی می شود تا فرصتی برای آشنایی جوانان با این رخداد بزرگ تاریخی باشد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



آشنایی با مرگبارترین حیوانات آمریکا
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1396
بازدید : 34
نویسنده : علی
معرفی مرگبارترین حیوانات آمریکا,آمار مرگ و میر با حیوانات در آمریکا

مرگبارترين حيوانات در كشور آمریکا حيوانات خانگی هستند‌

 

زمانی که سخن از حیوانات مرگبار به میان می آید، بیشتر افراد روی حیواناتی مانند مار، کوسه، شیر یا خرس متمرکز می شوند، اما این روند از نظر آماری در مورد آمریکا نادرست است.

 

براساس گزارش ساينس الرت، بررسی های جديد از آمار مرگ و مير انسان ها به واسطه عوامل حيوانی در آمريكا نشان می دهد كه حيواناتی كه منجر به مرگ انسان ها می شوند،‌ از اعضای جامعه وحشی و درنده جانداران قرار ندارند.

 


:: برچسب‌ها: مرگبارترین حیوانات ، آمریکا ، دماوند ,



بازدید : 35
نویسنده : علی

 

 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا )س( گفت: ازدواج یکی از سنت های پیامبر اکرم (ص ) است و باید به این امر مهم اهتمام ویژه داشت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم جشن ازدواج ۱۵۳ زوج جوان دانشگاه افسری نیروی زمینی و دانشگاه فارابی ارتش تاکید کرد: زوج های جوان باید بدانند که با چه جوانان مومن و با بصیری ازدواج کردند . این عزیزان تامین کننده امنیت کشور هستند و ملت به آنها افتخار میکند.
سرتیپ حیدری تصریح کرد : خانواده نقش بسیار ارزنده ای در ح

:: برچسب‌ها: ازدواج ، آجا ، دماوند ,



امام زمان .....
نوشته شده در پنج شنبه 17 اسفند 1396
بازدید : 30
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: امام زمان ، دماوند ,



جاهای دیدنی سمنان
نوشته شده در پنج شنبه 17 اسفند 1396
بازدید : 206
نویسنده : علی

کویر، جنگل، مناطق خشک و بیابانی، مناطق سر سبز و جمیع اضداد طبیعت را یکجا می توان در مصافتی به ابعاد 20 کیلومتر مربع در استان سمنان مشاهده کرد.  طبیعت بکر و دست نخورده استان سمنان به تنهایی در شهرستانهای این استان نیز جالب توجه است، به طوریکه با سفر به شهر سمنان و سپس به شهمیرزاد و مهدیشهر می توان تجربه دو آب و هوای متفاوت را با طی کمتر از 20 کیلومتر داشت.در شهرستان شاهرود نیز که "جنگل ابر" آن زبانزد همه است، می توان در مناطق رضا آباد و خارتوران، طی مسیر در مناطق کویری را تجربه کرد.


:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی ، سمنان ، دماوند ,



فرمانده کل ارتش از پادگان هوایی قیام بازدید کرد
نوشته شده در پنج شنبه 17 اسفند 1396
بازدید : 36
نویسنده : علی

  

امیر سرلشکر موسوی با حضور در پادگان هوایی قیام نیروی هوایی ارتش (کوشک نصرت)، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این دیدار، از باند پروازی، بخش های اورهال و شیلترهای هواپیماهای آموزشی، قرارگاه سربازی و دیگر قسمت های پادگان قیام بازدیدکرد.

فرمانده کل ارتش همچنین ضمن گفت و گو با فرمانده پادگان هوایی قیام، روند آموزش خلبانی در این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و تدابیر و توصیه های لازم را در خصوص آموزش ها ابلاغ کرد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 81
نویسنده : علی
بازکردن رمز گوشی اندروید, بازکردن رمز گوشی

نحوه باز کردن رمز گوشی در صورت فراموش کردن رمز

 

با این ترفندها بدون رمز عبور قفل گوشی سامسونگ و آیفون خود را باز کنید.

رمزگذاری برای گوشی جهت حفظ اطلاعات گوشی‌های موبایل از جمله راه های رایجی است که اکثرا بین کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. اما گاهی اوقات فراموشی الگو و رمز جهت دسترسی به گوشی را مشکل می کند. در این گزارش سعی داریم شما را با "نحوه بازکردن رمز گوشی سامسونگ و آیفون" آشنا کنیم.




بازدید : 40
نویسنده : علی

 فرمانده ناوگروه پنجاهم نیروی دریایی ارتش با فرمانده ناوگان غرب نیروی دریایی هند مستقر در بمبئی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، ناخدایکم آریا شفقت رود سری فرمانده ناوگروه پنجاهم نیروی دریایی ارتش در این دیدار با اشاره به مشترکات تاریخی کشورهای جمهوری اسلامی ایران و هندوستان گفت: خوشبختانه امروز شاهد همکاری های بسیار خوبی فیمابین این دو کشور هستیم و امیدواریم سطح این تعاملات در تمامی حوزه ها از جمله مسائل دفاعی، آموزشی و فنی گسترش یابد.


:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



راهکارهایی برای کنترل عصبانیت
نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1396
بازدید : 103
نویسنده : علی

 

کنترل عصبانیت

هیچ چیز مثل یک آدم عصبانی و پریشان باعث ترس و نگرانی دیگران نمی‌شود

 

هیچ چیز مثل یک آدم عصبانی و پریشان باعث ترس و نگرانی دیگران نمی‌شود، با این حال خشم دائما در موقعیت‌های مختلف گریبان آدم‌ها را می‌گیرد.

 

توصیه کردن به دیگران برای اینکه خشمگین نباشند و یا آن را کنترل کنند کار ساده‌ای است اما واقعیت این است که در شرایطی که بسیاری از افراد به دلیل انواع فشارهای روحی، عاطفی و جسمی که ناشی دشواری‌های زندگی است دچار ناراحتی و استرس هستند توصیه‌‌ها ممکن است تاثیر گذار نباشند.


:: برچسب‌ها: عصبانیت ، دماوند ,



مادر........
نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1396
بازدید : 43
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: مادر ، دماوند ,



بازدید : 12
نویسنده : علی

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در مراسم گرامیداشت روز زن و بزرگداشت پیشکسوتان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره)، ضمن اشاره به مضامین زیارت عاشورا گفت: در این زیارت 12 دعا وجود دارد. از جمله دعاهای زیارت عاشورا جمله معروف «اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیاىَ مَحْیا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ» است. این جمله یعنی از خداوند می‌خواهیم زندگی و مرگ ما را همچون محمد(ص) و آل او قرار بده. تعبیر امروزی آن به این شکل است که از خداوند می‌خواهیم به ما توفیق دهد سبک زندگی ما مثل سبک زندگی اهل بیت (ع) باشد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



احادیثی گهربار درباره وظایف فرزندان در قبال والدین
نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1396
بازدید : 23
نویسنده : علی

 

حدیث درباره والدین, حدیث درباره احترام به پدر و مادر,حدیثرسول خدا(ص) فرمود: نگاه محبت آمیز فرزند به پدر و مادرش عبادت است.
 

احادیثی در مورد وظایف فزرندان در قبال والدین

احادیثی که در این مقاله مطالعه می کنید، ما را با گوشه ای از وظایفمان در قبال پدر و مادرمان آشنا می کند.

برترین اعمال
قال الصادق(ع): افضل الاعمال الصلاة لوقتها، و بر الوالدین و الجهاد فی سبیل الله.
امام صادق(ع) فرمود: برترین کارها عبارتست از: 1 - نماز در وقت 2 - نیکی به پدر و مادر 3 - جهاد در راه خدا.


:: برچسب‌ها: فرزند ، دماوند ,



لحن نظامی باید لحن اقتدار و استحکام باشد
نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1396
بازدید : 34
نویسنده : علی

شورای عالی فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.
امیر موسوی در این مراسم با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) در جمع فرماندهان و مسئولین قرارگاه پدافند هوایی گفت: در جنگ تحمیلی تنها نیرویی که مجاز نبود در زمان حمله دشمن در سنگر پناه بگیرد و وظیفه داشت با سلاح خود، رودررو و چشم در چشم هواپیماهای دشمن با آن‌ها مقابله کند، پدافند هوایی بود.

:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



بازدید : 14
نویسنده : علی

امیر سرتیپ دوم نعمتی در دهمین همایش فرماندهان یکان های عمده نیروی زمینی ارتش گفت: سال 97 سال ارتقاء آمادگی رزمی، قدرت، تحرک و چالاکی نزاجا باشد . 
 به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در دهمین همایش و گردهمایی فرماندهان یکان های عمده نیروی زمینی ارتش در این نیرو گفت: آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی ارتش در سال 96 نسبت به سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



صفحه گسترده اکسل را وارد فایل ورد کنید
نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1396
بازدید : 26
نویسنده : علی

 

آموزش فانکشن های اکسل, ارد کردن فایل اکسل در ورد

 استفاده از فرمول اکسل در ورد 2016

 

اگر در یک فایل متنی نیاز به‌ یک‌سری اعداد و محاسبات ساده دارید، مایکروسافت ورد مشکل شما را حل می‌کند. این برنامه کاربردی برای این منظور از برخی فانکشن‌های اکسل که در آن گنجانده شده استفاده می‌کند.

نحوه به‌کارگیری صفحات گسترده اکسل در داخل ورد لزوما به‌معنای وجود یک کپی بسیار کوچک از این برنامه است. وقتی در داخل فایل ورد وارد بخش اکسل می‌شوید، به‌تمام کنترل‌ها و قابلیت‌های آن دسترسی خواهید داشت به‌طوری که تصور می‌کنید در داخل برنامه اکسل مشغول به‌کار هستید. می‌توانید به‌راحتی متن‌، اعداد، و از همه مهم‌تر فرمول‌نویسی را در پنجره کوچک اکسل داشته باشید.


:: برچسب‌ها: اکسل ، دماوند ,



بازدید : 35
نویسنده : علی

صبح امروز تمرین مشترک امداد و نجات دریایی در خلیج فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، تمرین مشترک  امداد و نجات دریایی با شرکت یگان هایی از پایگاه دریایی بوشهر، سازمان بنادر و کشتیرانی، سازمان هواپیمایی و هلال احمر در خلیج فارس برگزار شد.
 گفتنی است در این مانور مشترک، انواع بالگردها و شناورهای یگان های شرکت کننده   حضور داشتند.
 

:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



آداب و رسوم هرمزگانی ها در نوروز
نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1396
بازدید : 31
نویسنده : علی

آداب و رسوم نوروز در هرمزگان, نوروز باستانی

آداب و رسوم نوروز در هرمزگان

 

استان هرمزگان با قدمتی دیرینه دارای آداب و رسوم کهن است، که می توان جلوه هایی از این فرهنگ و تمدن ارزشمند را در نوروز باستانی جست و جو کرد، در گذشته مردم این استان لحظه شکل گیری رنگین کمان در آسمان را لحظه ی سال تحویل می دانستند.

 

آداب و رسوم عیدانه هرمزگانی ها از دیرباز تاکنون

نوروز یکی از مهم ترین جشن ها و اعیاد کهن ایرانیان آریایی است، که مردم به دلیل آمدن سال نو به شادی و جشن می پردازند. تغییر رنگ طبیعت و شکفته شدن گل ها نوید بخش رقم خوردن برگی دیگر بر تاریخ سال های شمسی


:: برچسب‌ها: نوروز ، هرمزگان ، دماوند ,



بازدید : 23
نویسنده : علی

فرمانده نیروی زمینی ارتش در دهمین همایش فرماندهان یکان های عمده نزاجا گفت: تحرک و هوشمند سازی تجهیزات به ویژه در یگان های توپخانه از جمله اهداف مهم و اجرایی در نیروی زمینی ارتش است که تا کنون به نتایج مطلوبی دست یافته ایم.
 به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دهمین همایش فرماندهان یگان های عمده این نیرو گفت: سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری در نیروی زمینی در دستور کار قرارگرفته که برابر منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) باید به آن پرداخته شود.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,