پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 77
نویسنده : علی

 

 


  اخبارتکنولوژی ,خبرهای  تکنولوژی, موبایل تاشو سامسونگ

به‌تازگی تصاویر رندری از گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند می‌تواند به یک تبلت تبدیل شود.

 به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، یکی از ایراداتی که به تلفن‌های هوشمند امروزی گرفته می‌شود، این است که در آن‌ها دیگر شاهد تغییرات انقلابی نیستیم و با معرفی نسل‌های جدید فقط قدرت و عملکرد آن‌ها افزایش می‌یابد. البته محصولاتی نیز وجود دارند که سعی شده است تغییرات جالبی در طراحی آن‌ها اعمال شود. برای مثال می‌توان به شیائومی می میکس اشاره کرد که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند.


:: برچسب‌ها: سامسونگ،دماون ,



بازدید : 72
نویسنده : علی

 

 

در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اجرای صحیح قوانین، مقررات و انضباط مالی یکان های آجا با رویکرد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ گردهمایی تبیین و بازنگری قوانین و مقررات مالی آجا با حضور کلیه عاملین ذیحساب و روسای دارایی های نیروهای سه گانه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش و سازمان های آجا با هدف ارتقای توان عملیاتی در دارایی ارتش برگزار شد.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



پسرش تاج سرش شد!
نوشته شده در پنج شنبه 30 دی 1395
بازدید : 97
نویسنده : علی
 

 

افسران -  آخر پسرش تاج سرش شد!


منم یه مادرم
پسرمو دوستش دارم....


:: برچسب‌ها: شهید،پاتوق یاران،دماوند ,



تعصب در حفظ دست اورد های هسته ای
نوشته شده در پنج شنبه 30 دی 1395
بازدید : 126
نویسنده : علی



بازدید : 105
نویسنده : علی

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتقای توان رزمی با استفاده از نیروی انسانی کارآمد در راستای افزایش امنیت و اقتدار کشورمان در آب های بین المللی را از تاکیدات فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد.


امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه ایران کشوری دریایی با مرزهای گسترده در شمال و جنوب است، اظهارکرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب به دلیل وابستگی رژیم به دولت های استعمارگر، استفاده چندانی از دریا نمی شد اما امروز با تدبیر مقام معظم رهبری، بازگشت به دریا برای توسعه دریامحور، در دستور کار است.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



حرم اهل بیت
نوشته شده در سه شنبه 28 دی 1395
بازدید : 86
نویسنده : علی

 

افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت
افسران - حرم اهل بیت

:: برچسب‌ها: حرم اهل بیت،دماوند ,



بازدید : 98
نویسنده : علی

 

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سومین همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر نیروی هوایی ارتش که در محل ستاد این نیرو برگزار شد، تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در کنار مردم باشند نه در مقابل آنان تا حرفشان اثر گذار باشد و مخاطبانشان احساس کنند در برابر توبیخ و تنبیه قرار نگرفته اند.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



پدافند هوایی
نوشته شده در سه شنبه 28 دی 1395
بازدید : 172
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: پدافند هوایی دماوند ,



بازدید : 111
نویسنده : علی
 
افسران - میشه برای سلامتی امام زمان یه صلوات بفرستی؟

:: برچسب‌ها: امام زمان،دماوند ,



بازدید : 66
نویسنده : علی

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید متوازن با توسعه استفاده از دریا، دانش آن در بخش‌های مختلف از جمله طب رزم دریا را در کشورمان گسترش دهیم

امیردریادار حبیب‌الله سیاری در چهارمین همایش ملی‌ طب پیشگیری در بندرعباس که به میزبانی منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار ‌شد، اظهار داشت: حضور در دریاها و ایفای نقش مطلوب در این حوزه به دانش و ساز و کارهای علمی و فکری نیاز دارد که متناسب با مأموریت رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروی دریایی ارتش برای حضور در آب‌های آزاد و بین‌المللی برای صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران مورد پیگیری قرار گرفته است.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



بازدید : 76
نویسنده : علی

 Image result for ‫حسنی مقدم‬‎

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش، نهمین نشست هم اندیشی مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان گیلان به میزبانی مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت برگزار شد.در این مراسم فرمانده مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) بصیرت و روشنگری را نیاز همه اقشارکشور به ویژه نسل جوان  دانست و افزود : هرچه قدر بتوان به نسل جوان آگاهی بخشید، در همان راستا  می توانیم با التزام اعتقادی و اخلاقی ،عملکرد بهتری در جهت نیل به اهداف و آرمانهای نیروهای مسلح داشته باشیم .وی با اشاره به اینکه هویت ما دفاع از هویت اسلام ، انقلاب و کشور است گفت : نیروهای مسلح کشور به عنوان دست بلند نظام باید مظهر اقتدار ملت باشند. امیردریاداردوم حسنی مقدم افزود: یکی از مهمترین ویزگیهای انقلاب اسلامی این بود که همه اقشار مردم و جامعه را با مسائل سیاسی آشنا کرد و با این کار بر بصیرت مردم افزود. وی میدان جهاد با دشمنان را گسترده و متعدد توصیف کرده و خاطر نشان کرد : جهاد با دشمن در زمینه های مختلف امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی در جریان است و برای دفاع از دستاوردهای  اسلام و انقلاب می بایست با ایستادگی، مقاومت مدبرانه و همچنین حضور با بصیرت در صحنه بکوشیم تا از دشمن شکست نخوریم . فرمانده مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) جوانان را نوک پیکان حملات فرهنگی دشمن دانست و افزود : استکبار جهانی در تلاش است به لحاظ فرهنگی و اعتقادی ، توان روحی وجسمی جوان ما را در اختیار بگیرد، لذا می بایست ضمن شناخت دقیق و آسیب شناسی اهداف دشمن ، معرفت و شناخت نسل جوان خود را بالا ببریم . 
دریاداردوم حسنی مقدم در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: کشور ما همواره مورد طمع دشمنان بوده است ، چرا که آنها با فضیلت ها و پیشرفت های کشور دشمن هستند،به همین منظور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید همواره بالاترین اثربخشی رزمی خود را از لحاظ روحی و جسمی داشته  باشند.
 


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



بازدید : 50
نویسنده : علی

Image result for ‫دکتر سید شهرام میرزمانی‬‎

 شهرام میرزمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی طب، پیشگیری و بهداشت و امداد دریایی در بندرعباس، ماحصل این همایش را آخرین دستاوردهای علمی کشور و دنیا معرفی کرد و اظهار داشت: دومین همایش بین‌المللی و چهارمین همایش ملی طب، پیشگیری و بهداشت و امداد دریایی با همکاری اساتید و هیئت‌های علمی سراسر کشور برگزار می‌شود و قطعا ماحصل آن از بهترین‌های حوزه بهداشت و درمان است.وی اهداف همایش را ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های تاثیرگذار بر بهداشت، گسترش خلاقیت در دانش طب پیشگیری، درمان‌های جایگزین، مراقبت از دریانوردان در دریا، ارائه آخرین درمان‌ها و مراقبت‌های پزشکی بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی، ترویج تبادل ایده‌ها و بهترین تجربه‌ها بیان کرد.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



باز به سوی حرمت آمدم...در طلب یک نگهت آمدم...
نوشته شده در یک شنبه 26 دی 1395
بازدید : 62
نویسنده : علی

 افسران - باز به سوی حرمت آمدم...در طلب یک نگهت آمدم...

 


:: برچسب‌ها: دماوند ,



عاشق مبارزه
نوشته شده در یک شنبه 26 دی 1395
بازدید : 82
نویسنده : علی

 افسران - عاشق مبارزه

 


:: برچسب‌ها: صهیونیست،دماوند ,



مهندسی ژنتیک مگس ۴ میلیون ساله
نوشته شده در یک شنبه 26 دی 1395
بازدید : 65
نویسنده : علی

  اخبارعلمی ,خبرهای  علمی ,مهندسی ژنتیک مگس

 دانشمندان دانشگاه شیکاگو ژن های مگس میوه را با اجدادشان که ۴ میلیون سال قبل زندگی می کرده اند، مهندسی کرده اند تا نظریه تکامل آنها و زندگی کردن این حشرات در مخمر میوه را کشف کنند.

 به گزارش مهر به نقل از اینترنشنال بیزینس تایم، این نخستین مرتبه ای است که ژنی از اجداد یک حیوان یا حشره در  نوادگان آن بازسازی می شود.

 

:: برچسب‌ها: مگس،پاتوق رزمجویان،دماوند ,



ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش برگزار می شود
نوشته شده در یک شنبه 26 دی 1395
بازدید : 68
نویسنده : علی

 Image result for ‫ارتش جمهوری اسلامی ایران‬‎

ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش با هدف شناسایی فرهیختگان و اهل قلم ارتش، تقدیر از پژوهشگران متعهد و شایسته در داخل و خارج ارتش برای تألیف و ترجمه کتب، حمایت از نویسندگان برتر و پشتیبانی از نشر آثار آنان و نیز فراهم کردن زمینه تقویت فعالیت های فرهنگی و ادبی و پیشبرد فرهنگ تولید و نشر کتاب در ارتش و جامعه، توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیرماه 1396 برگزار می شود. آثار و موضوعات قابل ارائه به همایش شامل تألیف، تدوین و ترجمه کتاب است.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



گلکسی S8‌ و آیفون ۸ ضد آب خواهند بود
نوشته شده در شنبه 25 دی 1395
بازدید : 58
نویسنده : علی
 
سامسونگ سال گذشته گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را ضد آب ساخته بود. گوشی‌هایی که می‌توانستند نیم ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. اپل هم گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را ضد آب راهی بازار کرد. البته آیفون با استاندارد IP67 ساخته شده بود که این استاندارد مقاومت کمتری در مقایسه با گلکسی S7 که از استاندارد IP68 بهره می‌برد دارد؛ اما گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون قصد دارد میزان ضد آب بودن آیفون ۸ را ارتقا دهد و آن را به استاندارد IP68 برساند.

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای   تکنولوژی, گوشی‌های هوشمند

 در ادامه گفته شده که گلکسی S8 شرکت سامسونگ هم ضد آب خواهد بود و همانند مدل قبلی با استاندارد IP68 راهی بازار می‌شود. البته گفته شده که تمام گوشی‌های جدیدی که سامسونگ امسال راهی بازار می‌کند، ضد آب خواهند بود.

 

ضد آب کردن گوشی‌های جدید سامسونگ و اپل باعث می‌شود که این محصولات سخت‌تر از قبل تعمیر شوند و احتمال دارد که لایه‌های بیشتری به این تلفن‌های همراه هوشمند اضافه شود تا آب وارد آن‌ها نشود.

 

آیفون ۸ به احتمال زیاد یک مدل با صفحه نمایش OLED خواهد داشت و گلکسی S8 هم صفحه نمایش بزرگ‌تری در مقایسه با مدل قبلی خواهد داشت.


:: برچسب‌ها: گلکسی S8‌ ، آیفون ۸ ،دماوند ,



بازدید : 73
نویسنده : علی
 

فرق ولایت فقیه با مرجع تقلید,احکام مرجع تقلید

داشتن مرجع تقلید برای هر مسلمان واجب است

 

انسان می تواند در مسائل و احکام دینی آگاه شده و بر اساس آگاهی خود و بدون مراجعه به مرجع تقلید(آگاه از احکام دین) احکام و تکالیف الهی را انجام دهد. بر چنین کسی نه تنها تقلید لازم نیست بلکه حرام است مگر آن که دیگری را آگاه تر از خود بداند.

 

:: برچسب‌ها: مرجع تقلید،دماوند ,



شب های جمعه میگیرم هواتو...
نوشته شده در شنبه 25 دی 1395
بازدید : 63
نویسنده : علی

 

افسران - شب های جمعه میگیرم هواتو...

:: برچسب‌ها: امام حسین،دماوند ,



بازدید : 57
نویسنده : علی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: قدرت نمایی هوشمندانه و شجاعانه دلاورمردان هوانیروز در دوران هشت سال دفاع مقدس با ضربه های مهلکی که بر دشمن وارد ساختند، جلوه ای بی نظیر از رشادت رزمندگان اسلام و قدرت نظامی کشور رقم زده و نام آنها را برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد.
دکتر اسماعیل جبارزاده در دیدار با فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هوانیروز، اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و تداوم این هوشیاری و دفاع جانانه در برابر دشمنان و ادامه راه شهدای عزیز است.
وی افزود: حماسه های نیروهای پرتوان هوانیروز، آنها را برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کرده است.
استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همکاری برای توسعه و حمایت از یکان‌های هوانیروز، بویژه در مواقع حوادث غیرمترقبه همیشه گره گشاست.
جبارزاده در ادامه با تاکید بر اینکه استانداری آذربایجان شرقی در کنار هوانیروز بوده و هست، خاطرنشان کرد: در تبریز امکانات مناسبی وجود دارد و باید از این امکانات با مدیریت به موقع استفاده کرد.
امیر سرتیپ دوم خلبان یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار  ضمن قدردانی از استاندار آذربایجان شرقی در خصوص حمایت های انجام شده، اظهار داشت: هوانیروز از اولین یکان های ارتش بود که پس از پیروزی انقلاب و تنها در 18 ماه اولیه انقلاب اسلامی ، 44 شهید تقدیم انقلاب کرد.
وی همچنین اظهار داشت: هوانیروز یکی از یکان های کارآمد و بسیار موثر نیروی زمینی و در خدمت تمامی ملت ایران بوده و هست.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایان گفت: یکان هوانیروز استان آذربایجان شرقی یکی از یکان های قوی و واکنش سریع در این منطقه حساس و راهبردی کشورمی باشد.
 


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 58
نویسنده : علی

امیر سرتیپ رضا خرم طوسی گفت: روحانیت پنج برابر نسبت جمعیتی و دانشجویان سه برابر نسبت جمعیتی خود در دفاع مقدس شهید داده‌اند.
در مراسم گرامیداشت 344 شهید شهر دستجرد و بخش خلجستان استان قم که با حضور جمع کثیری از مردم و شخصیت‌های مختلف از جمله سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، امیر سرتیپ رضا خرم طوسی مشاور عالی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری استان قم برگزار شد، امیر سرتیپ خرم طوسی با بیان آمارهایی از جنگ تحمیلی به تبیین رشادت‌های اقشار مختلف مردم ایران در طول دفاع مقدس پرداخت.
وی گفت: جنگ ایران و عراق دارای ویژگی‌هایی بود که در دنیا نظیر نداشت. از جمله اینکه علیرغم طولانی بودن آن، اجازه اشغال وجبی از خاک کشور داده نشد. در حالی که در جنگ جهانی اول با اینکه ایران بی‌طرف بود، ظرف چند روز اشغال شد.
امیر سرتیپ خرم طوسی افزود: بنا بر اعتراف فرمانده وقت نیروی هوایی عراق در جنگ با ایران، ۵۲ هزار مستشار روسی، استرالیایی، آلمانی، فرانسوی، یوگسلاوی و… در قالب خلبان‌های ورزیده و غیره به عراق کمک می‌کردند. در حالی که ایران بر روی پای خود ایستاد و فقط از فرزندان خودش کمک گرفت.
وی تصریح کرد: اگر کسی بخواهد متوجه عظمت دفاع مردم ایران بشود، باید بداند که این ملت هشت سال در برابر ۳۲ کشور ایستادگی کرد، در حالی که همین وضعیت برای رژیم بعثی عراق پیش آمد و ۴۵ روز بیشتر نتوانست دوام بیاورد.
وی با یادآوری حمله ناتو به یوگسلاوی که در چهار هفته تسلیم شد و نیز ارتش مصر که در مقابل چند کشور تنها دو هفته مقاومت کرد، افزود: عظمت خون شهیدان باعث شد هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ این کشور شده و الگویی برای آزادی خواهان جهان باشد.
امیر سرتیپ خرم طوسی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام حضور ۲۶۰ هزار نفر از کارکنان و نیروهای ارتش، ۱۸۰ هزار نفر از نیروهای سپاه پاسداران و دو میلیون و ۱۳۰ هزار نفر بسیجی، در دفاع مقدس، گفت: ما با این آمار مدعی هستیم که همه ملت ایران در دفاع مقدس سهیم هستند.
مشاور عالی فرمانده کل ارتش افزود: در دوران دفاع مقدس، روحانیت پنج برابر نسبت جمعیتی و دانشجویان سه برابر نسبت جمعیتی خود شهید دادند و این یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه درس‌های عاشورا و اهل بیت(ع) شکل گرفته است.
وی در بخش پایانی سخنان خود به ادامه دادن راه شهدا اشاره کرد و گفت : این راه امروز توسط مدافعان حرم ادامه می یابد و این افراد، ادامه‌ همان نسلی هستند که به امام خمینی(ره) لبیک گفتند و امروز با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از نظام و میهن اسلامی مجاهدت می‌کنند.
گفتنی است پیش از سخنان امیر خرم طوسی، سید داوود حاج حسینی بخشدار دستجرد با عرض خیر مقدم به حاضران، افزود: برگزاری اینگونه یادواره‌ها در جهت تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب یاد شهیدان کمتر از مقام شهادت نیست.
 


:: برچسب‌ها: آجا،شهید،دماوند ,



بازدید : 57
نویسنده : علی

امیر سرتیپ رضا خرم طوسی گفت: روحانیت پنج برابر نسبت جمعیتی و دانشجویان سه برابر نسبت جمعیتی خود در دفاع مقدس شهید داده‌اند.
در مراسم گرامیداشت 344 شهید شهر دستجرد و بخش خلجستان استان قم که با حضور جمع کثیری از مردم و شخصیت‌های مختلف از جمله سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، امیر سرتیپ رضا خرم طوسی مشاور عالی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری استان قم برگزار شد، امیر سرتیپ خرم طوسی با بیان آمارهایی از جنگ تحمیلی به تبیین رشادت‌های اقشار مختلف مردم ایران در طول دفاع مقدس پرداخت.
وی گفت: جنگ ایران و عراق دارای ویژگی‌هایی بود که در دنیا نظیر نداشت. از جمله اینکه علیرغم طولانی بودن آن، اجازه اشغال وجبی از خاک کشور داده نشد. در حالی که در جنگ جهانی اول با اینکه ایران بی‌طرف بود، ظرف چند روز اشغال شد.
امیر سرتیپ خرم طوسی افزود: بنا بر اعتراف فرمانده وقت نیروی هوایی عراق در جنگ با ایران، ۵۲ هزار مستشار روسی، استرالیایی، آلمانی، فرانسوی، یوگسلاوی و… در قالب خلبان‌های ورزیده و غیره به عراق کمک می‌کردند. در حالی که ایران بر روی پای خود ایستاد و فقط از فرزندان خودش کمک گرفت.
وی تصریح کرد: اگر کسی بخواهد متوجه عظمت دفاع مردم ایران بشود، باید بداند که این ملت هشت سال در برابر ۳۲ کشور ایستادگی کرد، در حالی که همین وضعیت برای رژیم بعثی عراق پیش آمد و ۴۵ روز بیشتر نتوانست دوام بیاورد.
وی با یادآوری حمله ناتو به یوگسلاوی که در چهار هفته تسلیم شد و نیز ارتش مصر که در مقابل چند کشور تنها دو هفته مقاومت کرد، افزود: عظمت خون شهیدان باعث شد هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ این کشور شده و الگویی برای آزادی خواهان جهان باشد.
امیر سرتیپ خرم طوسی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام حضور ۲۶۰ هزار نفر از کارکنان و نیروهای ارتش، ۱۸۰ هزار نفر از نیروهای سپاه پاسداران و دو میلیون و ۱۳۰ هزار نفر بسیجی، در دفاع مقدس، گفت: ما با این آمار مدعی هستیم که همه ملت ایران در دفاع مقدس سهیم هستند.
مشاور عالی فرمانده کل ارتش افزود: در دوران دفاع مقدس، روحانیت پنج برابر نسبت جمعیتی و دانشجویان سه برابر نسبت جمعیتی خود شهید دادند و این یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه درس‌های عاشورا و اهل بیت(ع) شکل گرفته است.
وی در بخش پایانی سخنان خود به ادامه دادن راه شهدا اشاره کرد و گفت : این راه امروز توسط مدافعان حرم ادامه می یابد و این افراد، ادامه‌ همان نسلی هستند که به امام خمینی(ره) لبیک گفتند و امروز با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از نظام و میهن اسلامی مجاهدت می‌کنند.
گفتنی است پیش از سخنان امیر خرم طوسی، سید داوود حاج حسینی بخشدار دستجرد با عرض خیر مقدم به حاضران، افزود: برگزاری اینگونه یادواره‌ها در جهت تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب یاد شهیدان کمتر از مقام شهادت نیست.
 


:: برچسب‌ها: آجا،شهید،دماوند ,



دعای امام سجاد در وقت پناه بردن به خدا
نوشته شده در جمعه 24 دی 1395
بازدید : 90
نویسنده : علی
 

دعای بیست و چهار صحیفه سجادیه,دعای 24 صحیفه سجادیه

دعای امام سجاد

 

امام زین العابدین(ع) در بیست و هشتمین دعا از صحیفه سجادیه، به موضوع اصلی ترس از پروردگار الهی اشاره کرده‌اند. دعای امام سجاد در وقت پناه بردن به خدا را در ادامه ببینید :


:: برچسب‌ها: صحیفه سجادیه،دماوند ,



 دم نوش های گیاهی برای درمان گلودرد
نوشته شده در جمعه 24 دی 1395
بازدید : 86
نویسنده : علی
 

درمان گلودرد در خانه, داروی گلودرد

دم نوش های گیاهی برای درمان گلودرد

  

اگر سرما خورده‌اید و گلویتان درد می‌کند و وقت دکتر رفتن ندارید یا اهل دارو و به خصوص آمپول زدن نیستید نگاهی به این مقاله بیندازید.

 با فرا رسیدن فصل سرما، شیوع سرماخوردگی، زکام، گلودرد، سرفه، آبریزش بینی و ... افزایش می یابد. اگر شدت این علائم زیاد باشد ناگزیر به پزشک مراجعه خواهید کرد. اما می توان با روش های خانگی هم بسیاری از این علائم را تسکین داد. درمان های خانگی و طبیعی به سرعت داروهای شیمیایی اثر نمی گذارند؛ اما ماندگاری بیشتری دارند و بی خطرتر و مطمئن تر می باشند. طی این مقاله و مقاله بعد، شما را با درمان های طبیعی در زمینه تسکین گلودرد آشنا می کنیم.

از دمنوش های گیاهان دارویی مانند پیچ امین الدوله،بابونه، و نیز سرکه سیب و ... برای تسکین گلودرد کمک بگیرید.


:: برچسب‌ها:  دم نوش های گیاهی ،درمان گلودرد ،دماوند ,



خوب زندگی کنیم...
نوشته شده در جمعه 24 دی 1395
بازدید : 63
نویسنده : علی

 

افسران - خوب زندگی کنیم...

:: برچسب‌ها: دماوند ,



بزرگداشت شهید ستاری
نوشته شده در جمعه 24 دی 1395
بازدید : 74
نویسنده : علی


 همزمان با 15 دی بیست و دومین سالگرد شهادت شهید منصور ستاری فرمانده فقید نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان شهید این نیرو، مراسم گرامیداشتی در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فنآوری رئیس جمهور، امیر سرتیپ علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار شد، حجت الاسلام جلیلی صفت طی سخنانی با بیان اینکه شهید ستاری انسانی سخت‌کوش و مبتکری عملیاتی بود که با فعالیت‌های عملیاتی خود دشمن را به وحشت می‌انداخت، افزود: گفت:امنیت امروز نتیجه ایثارگری‌های شهداست.
‌ وی همچنین اظهار داشت: شهدا در میادین نبرد با دشمنان جنگیدند، با خدا معامله و جان خود را در راه او با اخلاص و صداقت هدیه کردند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ادامه افزود:‌ شهید ستاری انسانی سخت‌کوش،  مؤمن، عالم و عامل، اهل تحقیق و مطالعه و در مسائل عملیاتی مبتکر و صاحب نظر بود.
حجت الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه  امنیت امروز ما نتیجه شهامت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی نظیر ستاری، اردستانی و یاسینی و بابایی‌هاست، افزود: مطمئناً راه شهدا ادامه خواهد یافت.
فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف افزایش «توان رزمی» دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است،‌ گفت: امروز ایران اسلامی به رشد و بالندگی و به قدرت تعیین کننده در سطح بین‌المللی رسیده است.
امیر سرتیپ دوم هادیان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و شهیدان ستاری، یاسینی، اردستانی، سنایی، جمشیدی، جم‌منش، رزاقی، جزءمحتشمی، محسنی و پورزادی افزود:در مکتب اسلام ایثار و از خودگذشتگی در راه دفاع از حق از والاترین ارزش‌هاست و شهادت‌طلبی در این مسیر نیز از مقدس‌ترین مفاهیم الهی به شمار می‌رود.
وی در ادامه گفت: شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید مشعلی فروزان است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت جاودانه می‌درخشد.
امیر هادیان گفت: شهادت اوج کمال انسان است و تکریم و تعظیم شهدا تلاشی مقدس و برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت از یوغ ذلت و اسارت در راستای اعتلای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت است.
وی تاکیدکرد: امروز نظام اسلامی ایران با عنایت به پروردگار و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا و برخورداری از مکتب انسان‌ساز اهل‌بیت (ع) و پشتیبانی نیروهای ولایت‌مدار و مؤمن و بصیر، ام‌القرای جهان اسلام و طلایه‌دار دفاع از مظلومان در مبارزه با یزیدیان زمان است.
وی همچنین گفت: امروز ایران اسلامی به رشد و بالندگی و به قدرت تعیین کننده‌ای در سطح بین‌المللی رسیده است.


:: برچسب‌ها: ستاری , نهاجا , دماوند ,



عکس قدیمی از آقا...
نوشته شده در جمعه 24 دی 1395
بازدید : 75
نویسنده : علی

 

افسران - عکس قدیمی از آقا...

:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



تنگه ی مهریان یک دشت زیبای پای کوهی
نوشته شده در پنج شنبه 23 دی 1395
بازدید : 92
نویسنده : علی

 

 

رودخانه مهریان

مهریان نام روستایی دراستان کهگیلویه وبویراحمد است

 مهریان نام روستایی دراستان کهگیلویه وبویراحمد است که در شهرستان بویراحمد ، بخش مرکزی ، دهستان سررودشمالی قرار دارد.

ارتفاع متوسط آن ازسطح دریا 1850مترمی باشد و از نظرطبیعی نیزمیان رودخانه مهریان درشرق و کوههای دناکه درشمال آن قرار دارد محصورشده است .

در واقع روستای مهریان یک دشت پای کوهی است که سه عنصر اصلی طبیعی یعنی کوه،دشت ورودخانه اقلیم آن را کنترل میکند , بگونه ای که با داشتن اقلیم سرد ومرطوب کوهستانی یکی از مناسب‌ترین اقلیم‌های قابل زیست کشور را بوجود آورده است.

 

:: برچسب‌ها: تنگه مهربان،دماوند ,



بازدید : 74
نویسنده : علی

اولین همایش دستاوردهای فاوا و زیر ساخت های دفاع سایبری نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، این همایش با حضور امیر سرتیپ خلبان برخور جانشین فرمانده نهاجا، سردار پاسدار آقا کیشی رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر حبیبی مدیر عامل شرکت صا افتا و سرهنگ رمضان زاده رئیس اداره فناوری اطلاعات آجا در سالن اجتماعات نهم دی مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.
این همایش با محورهای ماهیت تهدیدات فضای سایبری، لزوم ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات فضای سایبری، تاثیر آن بر ماموریت های هوایی، چگونگی ایجاد دفاع سایبری و همچنین امنیت فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات در سطح جامعه برگزار شد.
در ادامه این همایش نمایشگاه توانمندی های فاوا و صنایع وابسته آغاز به کارکرد.
در پایان این مراسم از یکان های برتر در حوزه امنیت فاوا تقدیر شد.


:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



لبیک یا اماما
نوشته شده در پنج شنبه 23 دی 1395
بازدید : 53
نویسنده : علی
 
افسران - لبیک یا اماما..........

:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



بازدید : 74
نویسنده : علی
 

 ورود با هدف اغتشاش در تشییع آیت الله هاشمی

یکی از سرشبکه های اصلی منافقین که روز گذشته با هدف ایجاد تشنج و اغتشاش در جریان تشییع پیکر آیت الله هاشمی وارد کشور شده بود در اصفهان دستگیر شد.

از این فرد ویدیو های زیادی که برای ارسال به شبکه ماهواره ای وابسته به گروه تروریستی منافقین آماده شده بود به دست آمده است.

این سرشبکه منافقین در اطراف سی و سه پل اصفهان دستگیر شد و قبل از ورود به کشور در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی کشور قرار داشت.

:: برچسب‌ها: پاتوق یاران،اغتشاش،دماوند ,



قتل امیرکبیر و دست آشکار مهدعلیا
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1395
بازدید : 86
نویسنده : علی

 

 

ناصرالدین‌شاه قاجار , امیرکبیر

قتل امیرکبیر ماجرایی تأمل و تأثربرانگیز است

بیستم دی‌ماه سالروز قتل میرزا محمدتقی‌خان فراهانی معروف به امیرکبیر؛ بزرگ‌مرد تاریخ معاصر ایران، به ‌فرمان ناصرالدین‌شاه قاجار است. هرچه نام والای امیرکبیر یادآور اصلاح، پیشرفت، لیاقت و شایستگی است، عزل و قتل او، از جمله خاطرات تلخ و ناگوار حافظه تاریخی مردم ایران است.

 چگونگی قتل امیرکبیر ماجرایی تأمل و تأثربرانگیز است که افراد و عوامل بسیاری در آن نقش دارند. اقدامات و برنامه‌های اصلاحی امیرکبیر به مذاق بسیاری از رجال سیاسی، دیوانیان سنتی، دولت‌مردان، درباریان و سفارت‌خانه‌های خارجی خوش نیامد و از همان آغاز سرناسازگاری با او برداشته و اندک‌اندک موفق شدند تخم بدگمانی و سوءظن را نسبت به امیرکبیر در دل شاه بکارند.

 

:: برچسب‌ها: امیرکبیر،دماوند ,



 دعای امام زمان علیه السلام
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1395
بازدید : 77
نویسنده : علی

دانلود دعای امام زمان در روز جمعه

  دعای امام زمان علیه السلام

 

  دعای امام زمان علیه السلام، اللهم ارزقنا توفیق الطاعة ـ متن و ترجمه


كفعمى در كتاب «مصباح» فرموده است: اين دعاى حضرت مهدى(عج)است:


اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِيقَ الطَّاعَةِ وَ بُعْدَ الْمَعْصِيَةِ وَ صِدْقَ النِّيَّةِ وَ عِرْفَانَ الْحُرْمَةِ وَ أَكْرِمْنَا بِالهُدَى وَ الاسْتِقَامَةِ وَ سَدِّدْ أَلْسِنَتَنَا بِالصَّوَابِ وَ الْحِكْمَةِ وَ امْلَأْ قُلُوبَنَا بِالْعِلْمِ وَ الْمَعْرِفَةِ وَ طَهِّرْ بُطُونَنَا مِنَ الْحَرَامِ وَ الشُّبْهَةِ وَ اكْفُفْ أَيْدِيَنَا عَنِ الظُّلْمِ وَ السِّرْقَةِ وَ اغْضُضْ أَبْصَارَنَا عَنِ الْفُجُورِ وَ الْخِيَانَةِ وَ اسْدُدْ أَسْمَاعَنَا عَنِ اللَّغْوِ وَ الْغِيبَةِ وَ تَفَضَّلْ عَلَى عُلَمَائِنَا بِالزُّهْدِ وَ النَّصِيحَةِ وَ عَلَى الْمُتَعَلِّمِينَ بِالْجُهْدِ وَ الرَّغْبَةِ وَ عَلَى الْمُسْتَمِعِينَ بِالاتِّبَاعِ وَ الْمَوْعِظَةِ وَ عَلَى مَرْضَى الْمُسْلِمِينَ بِالشِّفَاءِ وَ الرَّاحَةِ وَ عَلَى مَوْتَاهُمْ بِالرَّأْفَةِ وَال


:: برچسب‌ها: دعا،امام زمان،دماوند ,



بازدید : 1052
نویسنده : علی
 
افسران - لبیک یا حسین/لبیک یا زیب س/لبیک یا خامنه ای

:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



شادی روحش صلوات
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1395
بازدید : 74
نویسنده : علی

 

افسران - شادی روحش صلوات

:: برچسب‌ها: شهید،دماوند ,



سامسونگ مدل‌های ۲۰۱۷ گلکسی A را معرفی کرد
نوشته شده در دو شنبه 20 دی 1395
بازدید : 71
نویسنده : علی

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گلکسی A

سامسونگ در روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۷ جدیدترین محصولات خانواده گلکسی را رونمایی کرد.

این گوشی‌ها با نام‌ آشنای سری A معرفی شدند، اما با تغییراتی در طراحی، بهبود دوربین‌ها و افزایش ظرفیت باتری، از مدل‌ ۲۰۱۷ سری A محصولی متفاوت ساخته است.

 

مدل A7 از صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ، گلکسی A5  از صفحه نمایش‌ ۵٫۲ اینچی و گلکسی A3 هم با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ عرضه شده‌اند.

 


:: برچسب‌ها: گوشی سامسونگ , دماوند ,



منم باید برم
نوشته شده در دو شنبه 20 دی 1395
بازدید : 64
نویسنده : علی

 

افسران - منم باید برم

:: برچسب‌ها: مدافع حرم،دماوند ,



امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده
نوشته شده در دو شنبه 20 دی 1395
بازدید : 49
نویسنده : علی

 

افسران - امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده

:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



بازدید : 59
نویسنده : علی

بدنبال ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی(ه) و  رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر و در آن، درگذشت ایشان را که سال های متمادی در راه اعتلای آرمان های نظام و انقلاب تلاش وافر نمود، ضایعه ای بزرگ برشمرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در ادامه این پیام آمده است:
   خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، که نمونه‌ ای از مبارزان انقلابی و تکیه گاهی مطمئن برای نظام، کشور و انقلاب بود، غمی بزرگ می باشد که جامعه را سوگوار نمود.
این مبارز نستوه با مبارزات خود در سال های پیش از پیروزی انقلاب و در جریان آن و نیز در دوران دفاع مقدس از خود چهره ای ماندگار در تاریخ پر فراز و نشیب کشور و انقلاب ترسیم نموده بود که باعث شد برگ های درخشانی به زندگی این مبارز انقلابی افزوده شود.
روابط عمومی ارتش در ادامه پیام خود آورده است: مسئولیت های مختلف این شخصیت سیاسیِ انقلاب اسلامی از روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و از همه مهمتر مسئولیت های مختلف در دوران دفاع مقدس؛ از ایشان شخصیتی تأثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی و دارای پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت های گوناگون ساخته بود.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان پیام خود، ضمن تسلیت درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده ایشان، از پروردگار بزرگ، غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم خواستار است.  


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



رهبری
نوشته شده در دو شنبه 20 دی 1395
بازدید : 67
نویسنده : علی
افسران - مِنْ شَرِّ
 

:: برچسب‌ها: هاشمی , پاتوق یاران , دماوند ,