پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر جذاب و دیدنی
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 132
نویسنده : علی

عکسهای جالب,اسکن بدنی از کودک,تصاویر دیدنی


:: برچسب‌ها: تصاویر زیبا،علی ,



ورزش و تغذیه در ماه رمضان
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 148
نویسنده : علی

 

کم آبی بدن, تمرینات هوازی

با فرا رسیدن ماه رمضان، معمولا" ورزشکاران در خصوص روند برنامه تمرینی و تغذیه در این ماه دچار سردرگمی می شوند. گرم بودن هوا و طولانی بودن حد فاصل سحر تا افطار مقداری شرایط را برای ورزشکاران سخت می کند.

 


:: برچسب‌ها: ورزش،ماه رمضان،علی ,



بازدید : 151
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، در بازدید از بیماران بیمارستان پیامبر رحمت (ص) لشکر 28 پیاده کردستان و نیز آمادگی رزمی این لشکر، گفت: لشکر 28 پیاده کردستان یکی از یکان های مهم ارتش می باشد و از اهمیت فراوانی برخوردار است.امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بیماران بیمارستان پیامبر رحمت (ص) لشکر 28 پیاده کردستان و نیز آمادگی رزمی این لشکر، گفت: لشکر 28 پیاده کردستان یکی از یکان های مهم ارتش می باشد و از اهمیت فراوانی برخوردار است.


:: برچسب‌ها: جانشین ارتش،بازید ,



چراغ سبز برای بازگشت آندو، نکونام و رحمتی
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 167
نویسنده : علی

 

پرویز مظلومی جلوی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد؛ من اعتقاد ندارم که بازیکن ها بی غیرت هستند، آنها برای استقلال زحمت کشیده‌اند. البته هواداران مورد احترام هستند و من برای هواداران احترام زیادی قائلم. من نمی دانم دلیل جدایی آندو و رحمتی چه بوده اما این بازیکنان خواهان زیاد دارند. ما همان کاری را می کنیم که به نفع باشگاه باشد. ناراحتی هواداران سبب نمی‌شود که به این بازیکنان بگویند بی‌غیرت. من اعتقادی به این کلمه ندارم. با اظهارنظر پرویز مظلومی بعد از حضور در باشگاه و پاسخی که به هواداران معترض این تیم داد، مشخص شد برنامه اش برای فصل آینده جذب بازیکنانی است که از این تیم جدا شده اند.مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان فصل گذشته به دلایلی از جمله مسائل مالی و اختلاف با سرمربی فصل گذشته از استقلال رفتند اما حالا مظلومی قصد کرده با بازگرداندن این بازیکنان تیم شان را قدرتمند کند. البته جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی هم از گزینه های اصلی مظلومی برای داشتن خط هافبک قوی در سال آینده است.حضور این سه بازیکن با توجه به شهرت و محبوبیت شان از اولویت های اصلی سرمربی استقلال است که قبل از هر چیز باید خود را مقابل هواداران سرمربی پیشین استقلال در موقعیت برتر قرار دهد.


:: برچسب‌ها: پرویز مظلومی،استقلال،علی ,



والیبال ایران و بازیکنانی با کیفیت جهانی
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 138
نویسنده : علی

 

در بازی رفت دو تیم ملی والیبال ایران و آمریکا بازیکنان حریف توانستند در امتیازاتی حساس با جا به جایی در پست های مختلف یکدیگر را کمک کنند، اتفاقی که در بازی گذشته برای شاگردان کواچ افتاد. برد ایران مقابل آمریکا آمارهایی با کلاس جهانی را از بازیکنان ایران به جا گذاشت و آنها توانستند یک بازی با کیفیت را از خودشان نشان دهند و در کنار کار تیمی در تکنیک های انفرادی هم عالی بودند اما نکته حائز اهمیت بازی دیشب دریافت های شهرام محمودی بود. هر گاه تیم در دریافت با مشکل بر می خورد و یا اینکه تشخیص داده می شد بازیکنی با ریسک بالا به سرویس خواهد رفت، پشت خط زن ایران به جمع دریافت کننده ها اضافه می شد و به بهترین شکل ساعد می زد. این موضوع دقیقا اتفاقی بود که برای آمریکا در بازی اول رخ داد و یک کار تیمی برد آنها را رقم زد و حالا ایران هم به همان بلوغ یک تیم بزرگ مثل آمریکا رسیده است.


:: برچسب‌ها: والیبال،ایران،آمریکا،علی ,



بازدید : 166
نویسنده : علی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: با اقتدار در مقابل همه تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و از هیچ تهدیدی نمی هراسیم.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: با اقتدار در مقابل همه تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و از هیچ تهدیدی نمی هراسیم.امیر دریادار حبیب الله سیاری در آئین محفل انس با قران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: پیش از این، هشت سال در دفاع مقدس در برابر تهدیدهای سخت دشمنان به ویژه استکبار جهانی مقاومت کرده ایم و اکنون درگیر تهدید نرم دشمن هستیم. دریادار سیاری در جمع دانشجویان علوم دریایی به لزوم ارتقای سطح آمادگی در مقابل تهدیدهای نرم افزاری دشمن تأکید کرد و گفت: باید در مقابل تهدیدهای نرم دشمن سطح آمادگی خود را افزایش دهیم و با ارتقای توان رزمی، روحیه سلحشوری نیز ارتقا یابد.


:: برچسب‌ها: نداجا،تهدیدات،سیاری،علی ,



دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 185
نویسنده : علی

مجموعه: اعمال مستحبی

دعای روز سوم ماه مبارک رمضان

دعای روز سوم ماه مبارک رمضان 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ و التّنَبیهَ و باعِدْنی فیهِ من السّفاهة و التّمْویهِ و اجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ 

خدایا روزی کن مرا در آن روز هوش و خودآگاهی را و دور بدار در آن روز از نادانی و گمراهی و قرار بده مرا بهره و فایده از هر چیزی که فرود آوردی در آن به بخشش خودت، ای بخشنده‌ترین بخشندگان


:: برچسب‌ها: دعا،روز سوم ماه رمضان، علی ,



بازدید : 152
نویسنده : علی

اسکنر اثر انگشت را میتوان محبوب‌ترین سیستم احراز هویت بیومتریک دانست

سنسور های زیستی یا بیومتریک ، این روزها به روش هایی محبوب و ایمن برای جایگزینی پسوردهای قدیمی تبدیل شده اند. در این میان، اسکنر اثر انگشت را می توان تکامل یافته ترین و محبوب‌ترین سیستم احراز هویت بیومتریک دانست که امروزه در گوشی های هوشمند بسیاری از کمپانی ها مورد استفاده قرار گرفته است.در این مطلب 5 مورد از بهترین گوشی های مجهز به سنسور  اثر انگشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

1-  Apple iPhone 6 / 6 Plus

سنسور اثر انگشت,اسکنر اثر انگشت,سنسور های اثر انگشت

سری گوشی های آیفون ۶ با اسکنر اثر انگشت آیفون Touch ID روانه بازار شده اند و کاربران می بایست برای بازکردن قفل گوشی و یا پرداخت از طریق اپل پِی  انگشت خود را بر روی دکمه هوم این گوشی قرار دهند.

 


:: برچسب‌ها: سنسور اثر انگشت، تلفن همراه ,



بازدید : 202
نویسنده : علی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه هر گونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است گفت: نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان رهبر انقلاب هستند.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه هر گونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است گفت: نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان رهبر انقلاب هستند.سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: منافع ملی و امنیت کشور این چنین اقتضا می کند که تحت هیچ شرایطی بیگانگان و آنان که در ضدیت و دشمنی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ چیز فروگذار نیستند، تحت هر پروتکل و یا توافقنامه ای با عنوان بازرسی یا دسترسی، اجازه ورود به مراکز نظامی ما را نداشته باشند.


:: برچسب‌ها: فیروزآبادی،نیروهای مسلح، علی ,



موضع پوتین در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 145
نویسنده : علی

 

اخبار,اخبار سیاست  خارجی , موضع پوتین در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران

 

اظهارات معاون وزیر خارجه و همچنین رئیس جمهور روسیه درباره مذاکرات هسته ای ایران، دیدگاه وزیر دفاع اسبق آمریکا درباره چشم انداز توافق هسته ای، ادعاهای جدید وزیر خارجه عربستان سعودی علیه ایران، دستیابی داعش به توانایی ساخت سلاح شیمیایی و پایان بی نتیجه مذاکرات صلح یمن در ژنو، از جمله مهمترین موضوعاتی است که سرخط مطالب امروز مطبوعات جهان را به خود اختصاص داده است.


:: برچسب‌ها: پوتین مذاکرات هسته ای، علی ,



سخنان زیبا و آموزنده دکتر مصطفی چمران
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 138
نویسنده : علی

 

سخنان زیبا و آموزنده, اس ام اس فلسفی

ای حیات! با تو وداع می کنم، با همه ی مظاهر و جبروتت. ای پاهای من! می دانم که فداکارید! و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت_صاعقه وار_ به حرکت در می آیید; اما من آرزویی بزرگ تر دارم.

شهید دکتر چمران

 


:: برچسب‌ها: سخنان زیبا،چمران،علی ,



بازدید : 206
نویسنده : علی

کشتی تجاری ایرانی درپی درگیری تکاوران نیروی دریایی ارتش با دزدان دریایی نجات یافت.

تکاوران نیروی دریایی ارتش، حملات پیاپی دزدان دریایی به یک فروند کشتی تجاری ایرانی را در خلیج عدن ناکام گذاشتند.

تکاوران نیروی دریایی ارتش در قالب تیم اسکورت کشتی های تجاری و نفت کش جمهوری اسلامی ایران درآب‌های آزاد و بین المللی در خلیج عدن هنگامی که پنج فروند قایق دزدان دریایی قصد نزدیک شدن و تعرض به کشتی تجاری ایرانی را داشتند با حضور به موقع و اجرای آتش پرحجم، دزدان دریایی را فراری دادند.


:: برچسب‌ها: کشتی ایرانی،دزدان دریایی ،تکاوران دریایی،علی ,



سخنان آموزنده محمداسماعیل دولابی
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
بازدید : 134
نویسنده : علی

سخنان بزرگان دین , جملات قصار محمد اسماعیل دولابی

سخنان بزرگان،محمداسماعیل دولابی


:: برچسب‌ها: سخنان زیبا،دولابی،علی ,



جملات زیبا
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
بازدید : 172
نویسنده : علی

جملکس های با معنی, جملات تصویری


:: برچسب‌ها: جملات زیبا،علی ,



نکات سلامت و تغذیه ای ویژه ماه مبارک رمضان
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
بازدید : 132
نویسنده : علی

پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویژه ماه رمضان

غذاهای دیر هضم, گندم سبوس دار

غذاهایی که میخورید در ماه رمضان زیاد تغییر ندهید باید غذاهایی بخورید که سبک باشد ولی گرسنگی زود هنگام ایجاد نکند و از پیچیده ترین کربو هیدراتها و غذاهای فیبردار استفاده شود در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا برای شما پرهیزهای غذایی در ماه رمضان را برای پیشگیری از بیماریهایی که ممکن است در این ماه بوجود بیاید از زبان کارشناسان تغذیه بیان کنیم.با توجه به ساعات طولانی گرسنگی در روز، باید غذاهایی را مصرف کنیم که به کندی و دیر هضم می شوند مثل غذاهای حاوی فیبر زیاد. غذاهای دیرهضم معمولاً 8 ساعت در دستگاه گوارش می مانند، در حالیکه غذاهای زود هضم فقط 3 تا 4 ساعت در معده باقی می مانند و فرد خیلی زود احساس گرسنگی خواهد کرد.


:: برچسب‌ها: تغذیه،ماه رمضان،علی ,



بازدید : 115
نویسنده : علی

دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:ساخت ناوشکن و زیردریایی در ایران بومی شده است

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ساخت ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات دریایی، الکترونیکی و راداری در ایران بومی شده است.به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دکتر سورنا ستاری در سفر به استان هرمزگان افزود: ورود این فناوری به بخش خصوصی از مباحث جدی معاونت علمی و فناوری به شمار می آید.دکتر ستاری خاطر نشان کرد: دریا، منبع درآمد و تجارت است اما تاکنون از این امکانات دریایی در کشور به خوبی استفاده نشده است و به این دلیل ستاد صنایع دریایی در معاونت علمی ریاست جمهوری تشکیل شده تا از رونق دریانوردی حمایت شود.


:: برچسب‌ها: ناوشکن،سیاری،علی ,



بازدید : 146
نویسنده : علی

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: در راستای تدابیر مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، نیروی زمینی آماده اجرای هرگونه مأموریت است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: در راستای تدابیر مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، نیروی زمینی آماده اجرای هرگونه مأموریت است.امیر سرتیپ علی آراسته؛ معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره دستاوردهای رزمایش اخیر نزاجا در اصفهان اظهار داشت: نیروی زمینی در راستای اجرای تدابیر مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا عمده توجه خود را بر روی تقویت آمادگی‌های رزمی قرار داده و در این زمینه پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.وی افزود: ما آن قسمت از توانمندی‌هایمان که قابلیت رسانه‌ای شدن دارد را در قالب رزمایش‌ها به نمایش می‌گذاریم که رزمایش اخیر بیت‌المقدس هم که در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد، در همین راستا بود.


:: برچسب‌ها: نیروی زمینی،ماموریت،علی ,



توصیه‌های طلایی به پشت‌میزنشین‌ها
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 179
نویسنده : علی

عوارض و بیمارهای پشت میز نشینی

نتیجه تصویری برای تصاویری از ÷پشت میز نشینی

 شاید شما هم مثل خیلی‌ها فکر می‌کنید پشت میز‌نشینی، کار با رایانه و لپ‌تاپ و به عبارتی زندگی کارمندی یکی از بهترین مشاغل دنیاست، چرا که هزار و یک مزیت دارد؛ مثلا این‌که به دلیل فعالیت‌های بدنی سخت دچار خستگی‌های مزمن نمی‌شوید، یا این‌که مجبور نیستید در گرما و سرما در معرض آسیب‌های محیطی قرار بگیرید، اما بد نیست بدانید آسیب‌های زیادی سلامت پشت‌میزنشین‌ها را تهدید می‌کند.از آنجا که افراد پشت‌میزنشین ساعت‌های طولانی روی صندلی می‌نشینند، بشدت در معرض آسیب‌های ستون فقرات، کمر و گردن قرار می‌گیرند که معمولا هم به علت نشستن‌های نامناسب و غیراصولی ایجاد می‌شود.




بازدید : 147
نویسنده : علی

دریادار رستگاری:حضور نیروی دریایی با ناوشکن های بومی در آب‌های دوردست تا 5سال آینده

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: نیروی دریایی ارتش تا به امروز در تمامی اقیانوس هند، دریای سرخ، دریای چین، و ورودی اقیانوس آرام حضور یافته‌، و ما تا پنج شش سال آینده قادر خواهیم بود شناورهایی بسازیم که اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام را هم پشت سر بگذارند.امیر دریادار امیر رستگاری، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با دفاع پرس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چند سال اخیر تأکید و تدابیر بسیاری در زمینه استفاده از دریا و منابع آن داشته‌اند، اظهار داشت: نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مسئولیت حوزه شمال اقیانوس هند، دریای عمان و سواحل جنوب شرق کشور، سواحل مکران را عهده‌دار شد، و همچنین وزارت دفاع دو سازمانی هستند که بیشترین اقدامات را جهت اجرایی کردن فرامین فرمانده معظم کل قوا در زمینه دریا انجام داده‌اند.


:: برچسب‌ها: دریادار رستگاری،نیروی دریایی،آب های دوردست،علی ,



فضیلت ماه مبارک رمضان
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 181
نویسنده : علی

فضیلت ماه مبارک رمضان

 

نماز های ماه رمضان,اعمال مستحبی رمضان

رمضان تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است.«رمضان» در لغت از «رمضاء» به معنای شدت حرارت گرفته شده و به معنای سوزانیدن می باشد. چون در این ماه گناهان انسان بخشیده می شود، به این ماه مبارک رمضان گفته اند.پیامبر اکرم(ص) می فرماید: «انما سمی الرمضان لانه یرمض الذنوب؛ ماه رمضان به این نام خوانده شده است، زیرا گناهان را می سوزاند.»رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.


:: برچسب‌ها: فضیلت،رمضان،علی ,



والیبالیست‌ها شاخ غول را شکستند
نوشته شده در دو شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 146
نویسنده : علی

 

 

تیم ملی والیبال ایران توانست با پیروزی 3 بر صفر مقابل روسیه 3 امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کند و با دست پر بازی های خارج از خانه اش را به اتمام برساند.


 

به گزارش "ورزش سه" ایران در دومین بازی خود مقابل روسیه یک بار دیگر توانست به پیروزی برسد و با حداکثر امتیاز این کشور را ترک کند. این 3 امتیاز ارزش بسیاری برای ایران دارد و در روزهایی که امتیازات تیم صعود کننده را مشخص خواهند کرد این پیروزی در آن زمان ارزش خود را نشان می دهد. روسیه تیمی که سال ها بود در کازان بی رقیب بود حالا در کسب یک امتیاز از ایران هم توانایی لازم را ندارد
 



بازدید : 163
نویسنده : علی

دریادار سیاری:تیزی خشم جوانان ایرانی تن هر دشمنی را به لرزه در می آورد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جایگاه ورزش برای ساختن یک انسان رزمنده ، دریادل و ولایت مدار در نیروهای مسلح بالاست.به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی، امیر دریادار سیاری در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش افزود: نیرو های ما باید تن و جسم سالم ، فکر سالم ، روحیه سلحشوری و بصیرت بالا داشته باشند تا بتوانیم در شرایط مختلف آب و هوایی ، در سطح دریا ، زیر دریا و بالای دریا در مقابل هر تهدیدی با هر شدتی مقابله کنیم . 

 


:: برچسب‌ها: دریادار سیاری،ورزش،علی ,



بازدید : 141
نویسنده : علی
  • 0
 

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=5724b45e-7a92-437f-a273-3e2b23a4459b

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس کمیته ملی المپیک، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش، با حضور امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ دوم مجدآرا، مشاور فرمانده کل ارتش در امور تربیت بدنی، سرهنگ جمشید فولادی، سرپرست سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از فرماندهان آجا برگزار شد و قهرمانان این مسابقات، مدالها و احکام خود را دریافت کردند.

 


:: برچسب‌ها: ارتش، مسابقات، ورزش، دماوند ,



متولد شدن سیاه ترین انسان قرن + عکس
نوشته شده در دو شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 205
نویسنده : علی

به تازگی عکسی از یک نوزاد تازه متولد شده منتشر شده که جنجال های به پا کرده است. عنوان این عکس به دنیا آمدن سیاه ترین انسان قرن 21 است.

این عکس در شبکه های اجتماعی با این توضیحات منتشر شده است: سیاه ترین نوزادی ک در قرن ۲۱ متولد شد. نژاد پدر و مادر وی افریقای جنوبی است و نوزاد به هیچ گونه بیماری خاصی مبتلا نیست و کاملا سالم است.

متولد شدن سیاه ترین انسان قرن + عکس

هنوز درست یا نادرست بودن این تصویر و توضیحات از منابع معتبر اعلام نشده است!


:: برچسب‌ها: عکس، جنجال، سیاه پوست، دماوند ,