پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شهادت حضرت فاطمه تسلیت باد
نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1396
بازدید : 94
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: فاطمه ، دماوند ,



سفر به منطقه رویایی فیلبند
نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1396
بازدید : 70
نویسنده : علی
فیلبند کجاست،آدرس روستای فیلبند

فیلبند روستایی است از توابع بخش بندپی غربی شهرستان بابل در استان مازندران است

 

 فیلبند روستایی است از توابع بخش بندپی غربی شهرستان بابل در استان مازندران که در ارتفاع حدود ۲۳۰۰متری از سطح دریا واقع شده است.

منطقه بند پی غربی در استان مازندران یکی از مرتفع ترین نقاط مسکونی این استان است در دل کوه های البرز مرکزی و البته پر از روستاهای ییلاقی و ابر و مه و باران. این منطقه را خیلی هابه دلیل همجواری با رودخانه چلورود، به چلاو هم می شناس


:: برچسب‌ها: فیلبند ، دماوند ,



بازدید : 34
نویسنده : علی

 امیر شهرآئین با بیان اینکه در مجموعه ارتش بیش از 5000 عنوان شغلی به کارکنان وظیفه داده شده است، گفت: در سپاه پاسداران نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های نظامی نیز همینطور است. ما برنامه داریم تا مشاغلی را که در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تعریف نشده را بیاوریم و در نیروهای مسلح آموزش دهیم و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید در رویکردهایمان یک سری تغییر ایجاد کنیم گفت: یک سری اقدامات در نیروهای مسلح زیرساخت می‌خواهد و ما باید این زیرساخت‌ها را ایجاد کرده و از تمام مشاغل و تخصص‌ها استفاده کنیم.

مسئول طرح و برنامه ریزی معاونت آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در این زمینه می‌توان از ظرفیت تشکل‌ها استفاده کرد، گفت: تغییر سبک آموزش‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها زمان بر بوده و نیازمند کمک است، گفت: ما باید تاکیدات‌مان را به جای تعداد مقالات روی کاربردی بودن اقدامات پژوهشی و مقالات ببریم.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 48
نویسنده : علی
کمبود منیزیم, مواد غذایی منیزیم دار

منیزیم  منجر به بهبود حساسیت به انسولین می‌شود 

 

کمبود منیزیم، خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع دو و پوکی استخوان را تشدید می‌کند

با دریافت میزان کافی منیزیم در روز می‌توانید خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مزمن را از خود دور کنید.

 

کمبود ماده معدنی منیزیم با علائمی نظیر ضعف عضلانی، اسپاسم عضلانی، گرفتگی عضلات، سوزن سوزن شدن، بی‌حسی، خستگی، تهوع، افسردگی، اضطراب، تحریک پذیری، آکنه پوست و اگزما خود را نشان می‌دهد.


:: برچسب‌ها: منیزیم ، دماوند ,



بازدید : 37
نویسنده : علی

 

مسئول ایثاگران سپاه قدس گیلان گفت“شهید ولی الله جعفری” از شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس است که پس از ۲۹ سال شناسایی و فردا به استان گیلان انتقال داده می‌شود.

مسئول ایثاگران سپاه قدس گیلان ابراز داشت: شهید ولی الله جعفری اهل شهرستان تالش  بود که در تیرماه سال ۶۷ در عملیات زبیدات عراق به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

مرزبند خاطرنشان کرد: پیکر این شهید سرافراز که توسط کمیته تفحص پس از ۲۹ سال شناسایی شده است هم اکنون در معراج شهدای تهران است و فردا به استان گیلان انتقال داده می‌شود.

مسئول ایثاگران سپاه قدس استان گیلان عنوان کرد: شهید ولی الله جعفری که از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده مجرد و اهل روستای “کوهستان” حویق شهرستان شهیدپرور تالش است.

وی تصریح کرد: پیکر این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس فردا به استان گیلان منتقل و تصمیمات لازم درباره چگونگی برگزاری مراسم تشییع و زمان خاکسپاری نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



جانم فدای رهبرم
نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1396
بازدید : 32
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



بلاک تمام ایمیل‌های مزاحم در جیمیل
نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1396
بازدید : 39
نویسنده : علی

 

 رهایی از ایمیل های مزاحم, چگونگی حذف ایمیل های مزاحم

روش خلاص شدن از ایمیل های مزاحم در جیمیل

 

یکی از مشکلاتی که همواره کاربران صندوق‌های پستی از جمله جیمیل را کلافه می‌کند ایمیل‌های مزاحم است. لزوما این ایمیل‌ها همیشه اسپم نیستند بلکه گاهی ممکن است تصمیم داشته باشید تا ایمیل‌های یکی از مخاطبان یا شرکت‌های مشهور را بلاک کنید. جیمیل برای رسیدن به‌این هدف راه‌کار بسیار ساده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با ماه همراه باشید.


:: برچسب‌ها: ایمیل ، دماوند ,



سواحل مکران همچنان چهره‌ای دولتی دارد
نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1396
بازدید : 27
نویسنده : علی
 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری گفت: همچنان چهره سواحل مکران یک چهره دولتی دارد و این موضوع نشان می‌دهد که شتاب لازم را در توسعه سواحل نداشته‌ایم.

امیر دریادار حسین خانزادی در چهارمین کنفرانس بین‌المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران و جاسک، اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر این امر نشان می‌دهد که هنوز در ابتدای این راه هستیم و باید تلاش بیشتری برای رسیدن به هدف یعنی توسعه سواحل به کار بگیریم.
 

:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



تصاویر باشکوه «هابل» از یک کهکشان مارپیچی
نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1396
بازدید : 27
نویسنده : علی

اخبار,اخبار علمی,کهکشان مارپیچی

تلسکوپ فضایی "هابل"، تصاویری با جزئیات خیره کننده از کهکشان مارپیچی میله‌ای ضعیف "ان‌جی‌سی ۳۳۴۴" منتشر کرده است. این کهکشان حدود ۲۰ میلیون سال نوری از زمین فاصله دارد و در جهت صورت فلکی "شیر کوچک" (Leo Minor)واقع شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، کهکشان مارپیچی"ان‌جی‌سی ۳۳۴۴"  تقریبا نصف کهکشان راه شیری و متعلق به یک قطعه نسبتا کوچک از کهکشان‌های مرتبط  با" اَبَرخوشه دوشیزه" (Virgo Supercluster) است که این ابرخوشه متشکل از چندین هزار ساختار بزرگ کیهانی است.


:: برچسب‌ها: کهکشان ، دماوند ,



بازدید : 21
نویسنده : علی

 

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، توسعه قدرت دریایی یک کشور در عبور از گذرگاه‌هایی همچون «ساخت و بکارگیری جدیدترین سلاح‌های سطحی و زیر سطحی»، «انجام رزمایش‌ها و عملیات‌های امدادی در مقیاس بین‌المللی»، «تامین امنیت سواحل و خطوط کشتیرانی» و همچنین «اعزام ناوگروه به مناطق مختلف جهان برای دوره‌های چند ماهه» حاصل می‌شود.

 

رفت‌وآمد‌های ناوگروه‌های دریایی در قالب‌های مختلف «آموزشی»، «اطلاعاتی»، «صلح و دوستی» و «عملیاتی»، از جمله شاخص‌هایی است که علاوه بر نمایش اقتدار نیرو‌های دریایی یک کشور، موجبات انتقال فرهنگ و زمینه‌چینی برای بسط و گسترش ارتباطات بین‌المللی را فراهم می‌سازد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رحمت الهی چیست؟
نوشته شده در جمعه 27 بهمن 1396
بازدید : 33
نویسنده : علی

 

شرط رسیدن به رحمت الهی

اگر میزان رحمت الهی را می دانستید به آن پشت گرم می شدید

 

وَ رَحْمَتِی وَسِعَتْ کلَّ شَی ءٍ، فَسَأَکتُبُها لِلَّذِینَ یتَّقُونَ وَ یؤْتُونَ الزَّکاةَ وَ الَّذِینَ هُمْ بِآیاتِنا یؤْمِنُونَ.

[رحمتم همه چیز را فرا گرفته و آن را برای پرهیزکاران، اعطا کنندگان زکات و مؤمنین به آیات خود، نگه خواهم داشت.]
رحمت واسعه الهی مشتمل بر نعمتهای مادی و معنوی، تمامی خلایقش را در بر گرفته و هر کدام را به نحوی بر سر این سفره نشانده است، به طوری که کافر و مؤمن، فاسق و عادل، مخلص و منافق، همه و همه از آن بهره برده و بی نصیب نمی مانند.


:: برچسب‌ها: رحمت الهی ، دماوند ,



چرا در محل کار زیاد آب بخوریم؟
نوشته شده در جمعه 27 بهمن 1396
بازدید : 121
نویسنده : علی

 

آبرسانی به بدن, نحوه آبرسانی به بدن

آبرسانی مرتب مفاصل و چشم ها را روان می کند، پوست را سالم نگه می دارد

 

می دانیم که بیشتر وقتمان را در محیط کار می گذرانیم. به طور میانگین یک انسان عادی ۹۰ هزار ساعت از عمرش را در محل کار می گذراند. معمولا کم اهمیت ترین موضوع در محل کار، سلامت است. تنها چیزهایی که ذهنمان را مشغول خود می کند نشستن پشت میز کار، رفتن از جلسه ای به جلسه دیگر، و انجام دادن وظایف کاری است.


:: برچسب‌ها: آب خوردن ، دماوند ,



بازدید : 34
نویسنده : علی

 حسین خانزادی صبح امروز در همایش مدیریت دانش در دانشگاه علوم دریایی نوشهر اظهار کرد: دانشگاه نوشهر طی سال‌های گذشته همایش‌های هوشمندانه‌ای را در پیش گرفت و ارتباط معناداری با نیرو دریایی و مباحث دریا وجود دارد و این نشان از پیوستگی مهم بین حوزه فناوری و دانش است و از طرفی اهمیت برجسته فناوری و دانش را در حوزه دریا به‌ویژه نیروی دریایی مشخص می‌کند. وی با بیان اینکه اساسا عرصه دریا پیچیده و سخت است و از بین ۲۰۰ کشور دنیا ۴۴ کشور در خشکی محصور هستند، افزود: سایر کشورها باید حضور نهانی در حوزه دریا داشته و از منافع دریا استفاده کنند


:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



بازدید : 48
نویسنده : علی

برنامه اندروید, نرم افزارهای اندروید

ردیابی استفاده از اپ ها

 

آیا تا به حال دقت کرده اید که از کدام برنامه ی خود در تلفن همراه بیش از همه استفاده کرده اید؟ به حتم شما می توانید به صورت فرضی بگویید که کدام برنامه را بیش از همه استفاده می کنید. اما این که دقیقا بدانید که چه اپلیکیشنی را بیشتر استفاده می کنید و چقدر به چقدر از آن استفاده می کنید نیز مشخص شدنی است. قسمت خوب قضیه این است که پیدا کردن این اطلاعات به سادگی نصب کردن یک برنامه از PLAY STORE است.

 


:: برچسب‌ها: اندروید ، دماوند ,



بازدید : 34
نویسنده : علی


ناوگروه ۵۰ عملیاتی آموزشی نیروی دریایی راهبردی ارتش متشکل از ناوشکن های نقدی و بایندر و ناو پشتیبانی رزمی تنب به منظور تحکیم و ارتقاء روابط بین دو کشور ایران و سریلانکا و نیز گسترش فرهنگ صلح و دوستی در بندر کلمبو کشور سریلانکا پهلو گرفت

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نیروی دریایی ارتش بمنظور طی دوره کارورزی این ناوگروه را همراهی می کنند.
در بدو ورود ناوگروه ۵۰ نیروی دریایی راهبردی ارتش به کشور سریلانکا، محمد امیری زایری سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور با حضور در یگان های شناور ناوگروه به کارکنان آن خوشامد گفت.
در طول مدت پهلوگیری ناوگروه کشورمان در بندر کلمبو، برنامه های متعددی از جمله دیدار متقابل فرماندهان ناوگروه با فرماندهان ارشد کشور سریلانکا، بازدید از مراکز آموزشی و عملیاتی نظامی، حضور در اماکن فرهنگی و تاریخی و برگزاری مسابقات ورزشی پیش بینی شده است

:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



نماز حضرت امیرالمومنین
نوشته شده در پنج شنبه 26 بهمن 1396
بازدید : 34
نویسنده : علی

نماز امام علی برای حاجت

نماز حضرت امیرالمومنین (ع)

 

شيخ و سيّد از امام صادق عليه السّلام روايت كرده اند: هركه از شما نماز امير المؤمنين عليه السّلام را بخواند، از گناهان پاك گردد، همچون روزی كه از مادر زاده شده و حاجاتش در پيشگاه حق برآورده شود.


اين نماز چهار ركعت (2 نماز دو رکعتی) است: در هر ركعت يك بار سوره «حمد» و پنجاه بار


«قل هو اللّه احد»


تلاوت شود، و چون از نماز فارغ شود اين دعا را بخواند كه تسبيح آن حضرت است:


:: برچسب‌ها: نماز حضرت امیرالمومنین ، دماوند ,



بازدید : 134
نویسنده : علی

تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام, بازدید در اینستاگرام

قابلیت نمایش آخرین بازدید در اینستاگرام  

 

اگر نمی‌خواهید قابلیت آخرین بازدید در اینستاگرام که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده فعال باشد، ما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم تا به راحتی آن را با استفاده از گزینه Show Activity Status غیرفعال کنید.

 

شبکه های اجتماعی همیشه راه‌های جدیدی را برای به خطر انداختن حریم خصوصی شما به وجود می‌آورند و در سال 2018، نخستین تنظیم آزاردهنده جدید را این بار در اینستاگرام شاهد هستیم. این اپلیکیشن به دنبال به‌روزرسانی جدیدی که دریافت کرد، حالا صاحب یک قابلیت جدید شده است که به افراد دنبال کننده به علاوه هر کسی به شما پیامی را ارسال کرده، آخرین بازدید در اینستاگرام توسط شما را مشاهده کنند.


:: برچسب‌ها: اینستاگرام ، دماوند ,



بازدید : 32
نویسنده : علی

 

 

دادرس - کراپ‌شدهامیرمحمدحسین دادرس صبح پنجشنبه در کنفرانس ملی مدیریت دانش در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به کشف روابط بین پدیدها و اسرار خلقت اظهار داشت: باید به این پدیده ها به عنوان یک دریچه علمی توجه شود.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ سال قانون بوعلی سینا در اروپا تدریس می شد افزود: علم ابوعلی سینا متاثر از علوم اکتسابی و علم حضوری است
.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



چه عواملی سلامت کبد را به خطر می‌اندازد؟
نوشته شده در پنج شنبه 26 بهمن 1396
بازدید : 34
نویسنده : علی

 

 راههای سلامت کبد, کبد چرب

مقاومت به انسولین باعث می‌شود چربی‌ای که باید از خون خارج شود در کبد ذخیره شود

 

برای افراد مشکوک به کبد چرب انجام یک‌سری آزمایش تجویز می‌شود مثل قند خون، چربی خون، شمارش گلبول قرمز و سفید، شمارش پلاکت و بررسی آنزیم‌های کبد. اگر قند خون بالاست، درمان می‌شود‌. اگر چربی خون بالا باشد قابل درمان است‌. کسی که آنزیم‌های کبدی‌اش بالاست احتمال خطر بیشتر از زمانی است که آنزیم‌ها بالا نیست. البته اگر آنزیم‌ها نرمال است هم نباید بیماری را رها کرد.


:: برچسب‌ها: کبد ، دماوند ,



بازدید : 28
نویسنده : علی

 امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دهمین جشنواره جوان سرباز و در جمع خبرنگاران گفت: تانک کرار یکی از محصولات منحصر به فرد است که قراردادهای به‌کارگیری این تانک توسط نیروی زمینی ارتش منعقد شده و برای تولید انبوه نیز تحویل کارخانجات شده است.

وی افزود: به‌زودی این تانک در چرخه نیروی زمینی قرار می‌گیرد و شاهد حضورش در یگانها و رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.

 

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



۱۳ اكتشاف مهم سال ٢٠١٧
نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1396
بازدید : 30
نویسنده : علی

 

اخبار,اخبار علمی وآموزشی,۱۳ اكتشاف مهم سال ٢٠١٧

 در دنياي سياست‌زده كنوني، خبرهاي پراكنده اكتشافات علمي در لابه‌لاي انبوه اخبار سياسي گم مي‌شوند. با توجه به سرعت چشمگير پيشرفت علم، در سال ٢٠١٧ نيز دانشمندان اكتشافات علمي فراواني در گوشه و كنار دنيا داشتند كه در ادامه نگاهي مي‌اندازيم به برخي از مهم‌ترين يا جذاب‌ترين اين كشف‌هاي علمي.


:: برچسب‌ها: اکتشاف ، دماوند ,



بازدید : 34
نویسنده : علی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند.

 سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی گفت: ملت ما، ملت عظیم و فهیمی است و در طول این ۴۰ سال نشان داد هر زمان دشمنان نیاز به پاسخ و تو دهنی دارند محکم‌تر و با شکوه‌تر از گذشته وارد عرصه شده‌ و پاسخ زیاده خواهی‌های دشمنان را داده است.

امیر موسوی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند؛ ملت ایران ملتی بصیر و آگاه است که خوب و بد خودش را خوب تشخیص می‌دهد و در راهپیمایی۲۲ بهمن پاسخ زیاده خواهی‌های دشمنان را داد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



اگر پول اضافی به دست آوردید، با آن چه کنید؟
نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1396
بازدید : 33
نویسنده : علی

 

 

روانشناسی پول

بسیاری از مردم فقط به پول درآوردن فکر می کنند‎

 

یکی از چیزهایی که در کارم به آن علاقه مندم، این است که می بینم مردم از سمت چپ مربع نقدینگی به سمت راست آن می روند. فرآیند تبدیل زندگی کارمندی به کارآفرینی و مالکیت کسب و کار شبیه به فرآیندی است که در آن کرم ابریشم به پروانه تبدیل می شود. زمان بر است و اغلب به تغییرات زیادی در ذهنیت و نوع رفتار نیاز دارد. یکی از این تغییرات رفتاری این است که بدانید وقتی پول اضافی ای در اختیار دارید، باید با آن چه کار کنید. چه ارثی به شما رسیده باشد، چه پاداش و چه مزایای سالیانه کاری تان، باید بدانید که بهترین روش سرمایه گذاری چیست. افرادی که در سمت چپ مربع نقدینگی قرار دارند، وسوسه خواهند شد که توصیه های معمول برای پس انداز پول را دنبال کنند یا آن را برای خودرو یا مسافرت خرج کنند.

 


:: برچسب‌ها: سرمایه ، دماوند ,



بازدید : 28
نویسنده : علی

 امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی روز دوشنبه در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم ایران که به مناسبت روز نیروی هوایی در هتل نهاجا برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران گفتمان رایج در مناسبات جهانی که مبتنی بر ارباب رعیتی، نوکرمابانه و گفتگویی که حاصل آن کاپیتولاسیون بود را تغییر داد. وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش که بیشترین وابستگی تجهیزاتی و تخصصی را به ایالات متحده و نظام مستشار محور داشت و به لحاظ برخورداری از سطح رفاه اجتماعی از طبقات بالای جامعه محسوب می شد، نقش موثری در سرعت بخشیدن به پایان این گفتمان با شتاب دادن به روند پیروزی انقلاب اسلامی داشت.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



اشتباهی خنده دار در خاک عراق
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 172
نویسنده : علی

احساس کردم تعداد زیادی پرنده از روی کابین عبور کردند. به قهستانی گفتم: «محمد اینجا چقدر پرنده دارد.» محمد با خنده جواب داد: «این آتش پدافند هوایی دشمن است، نه پرنده!»

جنگنده هوایی


  سید محمدمهدی فرجادی از جمله خلبانان نیروی هوایی ارتش است.
وی پس از ورود به دانشکده افسری و پیوستن به جمع دانشجویان خلبانی، مسئولیت‌هایی همچون «خلبان و معلم خلبان کابین عقب هواپیمای فانتوم II (اف-۴)» «جانشین مدیر جنگال (مخفف جنگ الکترونیک) در معاون عملیات ستاد نهاجا»، «جانشین و فرمانده پایگاه هوایی دهم شکاری چابهار» و «رئیس دایره ایمنی و پرواز اداره بازرسی سماجا(ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران)» را عهده دار شد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



یک راه ساده برای کسب درجات بالای بهشت
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 32
نویسنده : علی
 
عوامل تقرب به خدا

تعامل و رفتار درست با همسر و فرزندان در خانواده یکی از راههی تقرب به خداست

 

 اصلاح و ارتقاء انسان در خانواده راحت‌تر از هر جای دیگری است؛ ثواب برخی کارهای سادۀ زن و مرد در خانه، از هزار عبادت و خدمت اجتماعی بالاتر است.


:: برچسب‌ها: درجات ، بهشت ، دماوند ,



یروی زمینی ارتش مقتدر و خودکفا اس
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 27
نویسنده : علی

 فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در استان فارس گفت: نیروی زمینی ارتش نیرویی مقتدر و خودکفا است که علیرغم پیچیدگی‌های تسلیحات و تجهیزات زمینی مورد نیاز، به حول و قوه الهی در این رابطه روی پای خود ایستاده است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش شیراز بازدید کرد.
وی با توجه به استقرار یگان‌های متعدد رزمی، آموزشی و فرهنگی نیروی زمینی در استان فارس حضورش در این منطقه را بازدید آمادگی دفاعی، رزمی و رصد فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اعلام کرد و رشادت‌های تیپ قهرمان ۵۵ هوابرد و تیپ ۳۷ زرهی و نقش موثر آن ها در هشت سال دفاع مقدس را ستود و گفت: نیروی زمینی ارتش در حال تحول عمیقی در راستای فرمایشات و منویات فرماندهی معظم کل قوا است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



شهركرد يكي از زيباترين مناطق كشور
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 30
نویسنده : علی

 

 شهركرد، بام ايران، شبيه تابلوي نقاشي از سرزميني كوهستاني با رودهاي خروشان و آبشارهاي زيبا ست كه خالق اين اثر هنري، خالق يكتاست. شهركرد بدون شك يكي از زيباترين مناطق كشور است كه در گوشه و كنار آن صدها اثر تاريخي چندهزار ساله و جاذبه‌هاي طبيعي بكر و ناشناخته مانند گنجي نهان است.
 
براي گشت و گذار در شهركرد بايد روزها وقت صرف كرد؛ چرا كه طبيعت بي‌نظير اين منطقه ارزش اين وقت و انرژي را خواهد داشت. اگر به طبيعت‌گردي و كشف ناشناخته‌ها علاقه‌مند هستيد، بام ايران بهترين گزينه است.

مسجد جامع شهرکرد
مسجد جامع شهرکرد، با قدمتی متعلق به اواخر قرن 13 هجری قمری از جمله عمارات تاریخی و مذهبی این شهرستان است که به فرمان «حاج محمدرضاخان» و در مساحتی حدود 2500 متر مربع احداث شده است. این مسجد دارای سه ورودی در جهات شمال، شرق و غرب است و تزيینات و کاشی‌کاری های هفت رنگ و زیبا، از جمله نکات قابل توجه در آن است که توجه هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می کند.

جاذبه های گردشگری شهرکرد

 مسجد جامع شهرکرد، قدمتی متعلق به اواخر قرن 13 هجری قمری دارد

 


:: برچسب‌ها: شهرکرد ، دماوند ,



بازدید : 35
نویسنده : علی

 امیر سرتیپ حسن سیفی به عنوان رئیس جدید سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاهراهیان نور ارتش منصوب شد.

در مراسم معرفی امیرسرتیپ حسن سیفی، امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایرانضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: این حضور به دشمنان ما ثابت کرد مردم ایران همچنان پای انقلاب ایستاده اند.
وی در ادامه به قرارگاه راهیان نور ارتش اشاره کرد و گفت: ما باید تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران به کار بگیریم و با انتقال درست فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل های آینده دین خود را در قبال ایثارگری های دوران دفاع مقدس ادا کنیم تا مردم ما عملکرد ارتش را به عنوان محور اصلی دفاع از کشور ببینند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رهبرم ......
نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1396
بازدید : 174
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



خودروی تسلا در آسمان رصد شد
نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1396
بازدید : 35
نویسنده : علی

 

اخبار,اخبار علمی,خودروی تسلا در آسمان

تصویری که می‌بینید، ربطی به جلوه‌های ویژه هالیوود ندارد. این خودنگاره را دوربین نصب‌شده در خودروی «تسلا رودستر» که بامداد ۱۸ بهمن سوار بر موشک «فالکن‌هوی» به فضا پرتاب شد، در برابر زمین ثبت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، مهندسان اسپیس‌ایکس لباس فضایی جدید خود را بر تن مانکنی پوشانده‌اند و آن را روی صندلی راننده محکم بسته‌اند تا رؤیای فضایی «ایلان ماسک»، مدیر اجرایی اسپیس‌ایکس با شکوه هرچه تمام‌تر به واقعیت بپیوندد. این راننده «Starman» نام دارد و نمایی که می‌بینید، آخرین تصویری است که از این فضاپیمای عجیب‌وغریب تبلیغاتی به زمین مخابره شده و خودرو و راننده‌اش را در برابر هلال زیبایی از زمین نمایش می‌دهد.

 

خودروی «تسلا رودستر» رهسپار کمربند سیارک‌ها (اجتماع سیارک‌ها بین مدار مریخ و مشتری) است. موفقیت موشک «فالکن‌هوی» در ارسال موفق محموله‌اش به فضا، آن را به قدرتمندترین موشک ماهواره‌بر جهان تبدیل کرده است و به رغم این موفقیت، «ایلان ماسک» اعلام کرده است که از «فالکن‌هوی» برای اعزام فضانوردان به مریخ استفاده نخواهد کرد و موشک جدیدی را خواهد ساخت.

 


:: برچسب‌ها: خودرو , تسلا ، دماوند ,



بازدید : 49
نویسنده : علی

  مراسم رونمایی از کتاب «بهائیان نظامی در حکومت پهلوی دوم»  با حضور شاداب عسگری نویسنده این اثر و محمد حسن روزی طلب معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار شد.

شاداب عسگری در ابتدای این مراسم به اصلی ترین جرقه ای که باعث شد به سمت پژوهش در مورد بهاییان نظامی برود اشاره کرد و گفت:موضوعی که باعث شد به  این سمت بروم بر می گردد به سالهای دفاع مقدس که با تعداد معدود سرباز بهایی مواجه می شدم که عنوان می کردند که در دین و مذهب ما بحث نظامی گری حرام است و نمی توانند اسلحه دست بگیرند همان موقع برای من این سوال پیش آمد که پس افرادی مثل سپهبد خادمی چه جایگاهی داشتند و چرا تحت این شرایط وارد  ارتش شدند تا اینکه حدود چند سال قبل در خدمت استاد بزرگوار آقای کنگاوری بودیم در رابطه با یک شخصی به نام همافر دوم جهانبخش روح بخش برخورد کردیم که ایشان در پایگاه موسوم به شهید بابایی اقدام به خرابکاری بسیار بزرگی در چندین فروند هواپیمای اف 14 کرده بود که اگر به موقع کشف و خنثی نمی شد به طور حتم و یقین چندین فروند از این جنگنده از دست می رفتند و شاید خسارت جانی زیادی هم به خلبانان ما وارد می شد . آن زمان برای من این سوال پیش آمد که اینجا یک تناقضی وجود دارد و این دو تا همسویی ندارد به همین دلیل تصمیم گرفتم که بروم یک مطالعه میدانی و کتابخانه ای داشته باشم زمانی که مراجعه کردم فهمیدم متاسفانه مدرکی سازماندهی شده ای وجود ندارد وهر آنچه که مربوط به نظامیان بود تقریبا یک حالت تکراری داشت و تعداد معدودی از افراد اسامیشان مرتب تکرار می شد و چیز خاصی هم دستگیر نمی شد .این موضوع باعث شده بود که یک مقدار از لحاظ ذهنی تحریک بشوم تا به دنبال این موضوع بروم .


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



نماز حضرت رسول (ص)
نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1396
بازدید : 45
نویسنده : علی
فضیلت نماز حضرت محمد

نماز حضرت رسول (ص)

 

سيد ابن طاووس رحمة اللّه به سند معتبر از حضرت رضا عليه السّلام روايت كرده كه از آن حضرت درباره نماز حضرت جعفر طيار رحمة اللّه پرسيدند.


حضرت فرمود: چرا از نماز حضرت رسول غافلى؟ شايد رسول خدا صلى اللّه عليه و آله نماز جعفر را بجا نياورده باشد و شايد جعفر نماز رسول خدا صلى اللّه عليه و آله را نخوانده باشد.


سؤال كننده عرضه داشت: يابن رسول اللّه! نماز پيامبر را به من بياموز! حضرت فرمود: دو ركعت نماز مى خوانى؛در هر ركعت يك مرتبه سوره» حمد «و پانزده مرتبه سوره

 

:: برچسب‌ها: نماز پیامبر ، دماوند ,



بازدید : 40
نویسنده : علی

 

 

احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در یادواره ۱۲۳ شهید و هفت لاله گمنام مهدیشهر که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به میزبانی مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات دشمن را در منطقه بر هم زده است، ابراز داشت: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی، ادبیات جدیدی چون آزادی، استقلال، دین مداری، ولایت فقیه را آورد که در قاموس سیاست های آمریکا اصلا نمی گنجید

.

 


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



بازدید : 21
نویسنده : علی

شادی و خوش بینی

افزایش شادی و سلامت کارمندان‎

 

آیا تا به حال به عنوان یک مدیر یا رهبر کسب و کار با چنین شرایطی برخورد کرده اید؟ کارمندان بسیار خوبتان به طور ناگهانی استعفا دهند. یکی از مشتریان کلیدی تان که نقش زیادی بر درآمد شما داشت، دیگر از شما خرید نکند. شرکت جدیدی ظاهر شود و شما را از بازار کنار بزند. در جذب سرمایه ناموفق عمل کنید. دچار مشکل سلامتی شوید. فهرست بلندبالایی از کارهایی داشته باشید که باید انجام شوند و حتی ندانید که باید از کجا شروع کنید. مدتی طولانی گذشته باشد و شما به یاد نیاورید که آخرین بار کی خندیده


:: برچسب‌ها: شادی کارمندان ، دماوند ,



راهپیمایی ۲۲ بهمن
نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1396
بازدید : 38
نویسنده : علی

 

 

 

دعوت ارتش از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای از آحاد ارتشیان قهرمان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی دعوت کرد تا همچون سال های گذشته، حضوری پرشکوه و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشته باشند. 
به گزارش ایلنا، در متن این بیانیه آمده است:
حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مناسبت های ارزشمند و تاریخی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز پیروزی ملت مسلمان بر رژیم ستمشاهی طاغوت یکی از زیباترین جلوه های تحقق وعده های الهی یعنی پیروزی خون بر شمشیر است و همین حضور پرشور و حماسه ساز باعث شده است که انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان در مسیر بالندگی و سرافرازی حرکت نماید.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



فضای مجازی خط مقدم جنگ امروز است
نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1396
بازدید : 23
نویسنده : علی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جنگ جدید که آن را جنگ ترکیبی می‌نامیم عملیات روانی و فضای مجازی در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار دارد.

فضای مجازی خط مقدم جنگ امروز است/نابودی صهیونیست‌ها را خواهیم دید
فضای مجازی خط مقدم جنگ امروز است/نابودی صهیونیست‌ها را خواهیم دید
به گزارش قم نیوز سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم در مورد رویارویی حق و باطل اشاره کرده که در نهایت این حق است که بر باطل پیروز می‌شود.

وی افزود: امروز آن‌هایی که با خط‌کش دنیایی نگاه می‌کنند، هیمنه دروغین استکبار را مانند کف رودخانه می‌بینند در حالی که سنت خداوند و واقعیت این است که سرانجام نبرد، پیروزی حق است و باطل رفتنی و نابود شدنی است.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



امام زمان .....
نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1396
بازدید : 27
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: امام زمان ، دماوند ,



فریب لبخند دشمن را نخورید
نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1396
بازدید : 28
نویسنده : علی

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم جوان سرباز این نیرو گفت:نیروهای نظامی چون با جوانان زیادی سر و کار دارند باید به خوبی کار فرهنگی و رفتارسازی کنند.

 

وی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:حدود ۱۰ هزار نفر در سال وارد این مرکز می‌شوند و آموزش‌های لازم را می‌بینند و به مراکز مختلف اعزام می‌شوند که خود این کار اتفاق بزرگی است که هر ساله در نیروی دریایی ارتش اتفاق می‌افتد و نشان از ظرفیت بالای نداجا در این حوزه است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



۲۲بهمن
نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1396
بازدید : 36
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: ۲۲بهمن ، دماوند ,